Full Mirrodin Spoiler
Moderator: Admins & Moderators
- collectocrat
- Adept
Ja die is heel leuk en variabel als het nodig is kan je er ook een kaart voor trekken.
En ook in een goblin deck al dan niet als sideboard is ie heel handig tegen die verrekte silver knight. En nog common ook!!!!
Ik vind die Sculpting Steel ook heel cool. Zou ook wel in het welder deck passen
En ook in een goblin deck al dan niet als sideboard is ie heel handig tegen die verrekte silver knight. En nog common ook!!!!
Ik vind die Sculpting Steel ook heel cool. Zou ook wel in het welder deck passen
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb.
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik vind zelf die ene artifact die een instant van 2 of minder mana imprint verschrikkelijk goed. Paar ideetjes: orim's chant, lightning bolt, fork, counterspell, fire/ice (!!!), boomerang, etc.
mazzel
pi
ik vind zelf die ene artifact die een instant van 2 of minder mana imprint verschrikkelijk goed. Paar ideetjes: orim's chant, lightning bolt, fork, counterspell, fire/ice (!!!), boomerang, etc.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Fork leek me eerst ook heel cool maar toen bedacht ik dat Mirari al bestaat en die hoef je niet te tappen. Is idd wel iets duurder maar is wel maar 1 kaar t ipv 2. Oh, wacht, Mirari kan alleen je eigen spells kopieeren...
Mij leken verder Impulse, Brain Freeze en veel kaarten met cantrip nog leuk.
David
David
- collectocrat
- Adept
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Als je toch kaarten gaat pakken, ancestral recall en accumulated knowledge zouden wel eens de moeite kunnen zijn (en ice natuurlijk)David schreef:Fork leek me eerst ook heel cool maar toen bedacht ik dat Mirari al bestaat en die hoef je niet te tappen. Is idd wel iets duurder maar is wel maar 1 kaar t ipv 2. Oh, wacht, Mirari kan alleen je eigen spells kopieeren...
David
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- collectocrat
- Adept