Hoeveel is jouw collectie je waard?
Moderator: Admins & Moderators
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Hoeveel is jouw collectie je waard?
Voor wat zou je al je kaarten weg doen? Was tegen iemand aan het praten en hij zat de hele tijd te zeggen dat hij zo ontzettend graag een Black Lotus zou willen hebben. Hij zou er zijn hele uncommon-map en heel mss wel zijn rare-map voor over hebben. Moest er net weer ff aan denken en kwam zo op deze vraag. (heef techt niks met die Lotus te maken maar goed )
Ikzelf zou denk ik wel mijn hele verzameling tegen een nieuwe computer, of een nieuwe scooter ruilen... (maar nou heb ik ook niet zo heel veel kaarten)
Ikzelf zou denk ik wel mijn hele verzameling tegen een nieuwe computer, of een nieuwe scooter ruilen... (maar nou heb ik ook niet zo heel veel kaarten)
- collectocrat
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
reeel gezien denk ik dat ik elk bod zou overwegen waar ik zeker al mijn kaarten terug voor zou kunnen krijgen. Natuurlijk hebben we het dan wel over een bedrag van zeker 3000 euro, en ik gok dat als ik echt na zou gaan wat de boel waard zou zijn als ik een beetje mijn best doe ik die grens misschien nog wel hoger zou leggen.
mazzel
pi
p.s. ik heb naast mijn ruilkaarten nog heel veel kaarten die niet te ruil zijn, ik verzamel vaak playsets voor later als ik er eens een deck mee bouw, de meeste basiskaarten die iedereen wel zou willen hebben heb ik. Ik denk daarbij aan playset painland (bb op stuk of 4 na), fetchland, morphlings, masticores, birds, verschillende duals (en hard op zoek naar de rest, ben over de helft), en ga zo nog maar even door.
reeel gezien denk ik dat ik elk bod zou overwegen waar ik zeker al mijn kaarten terug voor zou kunnen krijgen. Natuurlijk hebben we het dan wel over een bedrag van zeker 3000 euro, en ik gok dat als ik echt na zou gaan wat de boel waard zou zijn als ik een beetje mijn best doe ik die grens misschien nog wel hoger zou leggen.
mazzel
pi
p.s. ik heb naast mijn ruilkaarten nog heel veel kaarten die niet te ruil zijn, ik verzamel vaak playsets voor later als ik er eens een deck mee bouw, de meeste basiskaarten die iedereen wel zou willen hebben heb ik. Ik denk daarbij aan playset painland (bb op stuk of 4 na), fetchland, morphlings, masticores, birds, verschillende duals (en hard op zoek naar de rest, ben over de helft), en ga zo nog maar even door.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
That's the way it is.collectocrat schreef:Nergens tegen!!!!!! Ik bewaar mijn magic tot de dood.
Nooit gaatie weg.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
- KingFatass
- Wizard
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt, heeft me twee en een half jaar gekost om m'n verzameling te verkopen. Op het laatste moment heb ik m'n decks en een paar goeie ruilkaarten toch nog maar gehouden, en sinds een paar weken ben ik weer volop bezig...
De kaarten die voor mij onvervangbaar zijn (m'n decks) zou ik nooit van ze lang zal ze leven in de gloria weg doen..
De kaarten die voor mij onvervangbaar zijn (m'n decks) zou ik nooit van ze lang zal ze leven in de gloria weg doen..
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
heeft er nog iemand een jaguar x type van 2001 staan?
dan gaat het misschien wel weg, komt ook wel ongeveer wel overeen met de waarde.
Ik heb echt giga veel kaarten.
Vrijwel alle series vanaf unlimited (inclusief) tot aan oddessy kompleet.
Ben nu bezig met summer edition, anyone??
dan gaat het misschien wel weg, komt ook wel ongeveer wel overeen met de waarde.
Ik heb echt giga veel kaarten.
Vrijwel alle series vanaf unlimited (inclusief) tot aan oddessy kompleet.
Ben nu bezig met summer edition, anyone??
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
-
- Starter
- Contacteer: