Eindhoven of Tilburg???

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Avalon
Expert
Berichten: 52
Lid geworden op: do feb 06, 2003 3:19 pm
Locatie: Valkenswaard/Eindhoven
Contacteer:

Eindhoven of Tilburg???

Bericht door Avalon »

Hee,

ik heb al een keer gevraagd naar mensen uit eindhoven, maar sinds ik in tilburg studeer is het misschien ook wel leuk om een keer met iemand van daar te magic-en. Ben vandaag voor het eerst in tilburg in cafe theseus geweest en kom regelmatig bij t labyrinth

Groetjes Avalon (Peggy Emmerink)
The important things in life are the things we can't see
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zijn er waar je studeerd niet wat mensen die magic spelen? Op de Vu hebben we er aardig wat namelijk (waarvan 6 al hier op het forum gepost hebben/lid zijn).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Hoi Avalon,

Wat studeer je eigenlijk? Ik heb namelijk het idee dat exacte mensen eerder tot magic aangetrokken worden, dus je zou eens langs kunnen gaan bij een exacte faculteit om te kijken of daar misschien gemagict wordt.

David
Gebruikersavatar
Avalon
Expert
Berichten: 52
Lid geworden op: do feb 06, 2003 3:19 pm
Locatie: Valkenswaard/Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Avalon »

uh, grappig

psychology? yes, please... :lol:
The important things in life are the things we can't see
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

grappig: van alle mensen die ik tegen kom op de exacte faculteit bij ons die niet een exacte studie doen zijn de psychologen veruit in de meerderheid... :D We hebben er zelfs een die af en toe een stukje schrijft in het blaadje van onze studievereniging. Die is behoorlijk ingeburgerd.

Maareh, kan toch niet kwaad om eens een beetje een rondje te lopen, kijken of je ergens mensen ziet spelen, of misschien gewoon kaarten ziet slingeren, in het ergste geval ontdek je misschien wat plekken waar je nog nooit geweest was, in het beste geval wat mensen om mee te spelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

En geloof me... die informatici vinden het echt niet erg als er opeens een psychologe de studievereniging binnen komt gelopen ;-)

David
Plaats reactie