Amusing Miller Deck
Moderator: Admins & Moderators
- grimreaper
- Adept
- Berichten: 258
- Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
- Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
- Contacteer:
Amusing Miller Deck
omdat ik altijd van die goede tips hiero krijg zet ik mijn favo deck eens neer zit nog altijd met sideboard te kloten maar andere tips zijn ook welkom
//NAME: Amusing Miller Deck
4 Brain Freeze
3 Gaea's Blessing
4 Extract
4 Æther Burst
4 Wheel and Deal
4 Overburden
3 Howling Mine
4 Mesmeric Orb
4 Dreamborn Muse
3 Propaganda
20 Island
3 Tropical Island
SB: 4 Waterfront Bouncer
SB: 1 Propaganda
SB: 4 Tormod's Crypt
SB: 4 Raven Guild Master
SB: 4 Boomerang
SB: 4 Chill
SB: 4 Hibernation
Brain Freeze komt hard aan zeker vanwege vele lage cc kaarten
Gaea's Blessing belangrijk om zelf niet gemilled te worden
Extract dan weet ik gelijk wat ik kan verwachten plus grootste bedreiging gaat weg
Æther Burst, Overburden, Propaganda tsja creatures zijn lastig
Wheel and Deal milled hard en ook leuk als je net gebounced hebt verder helpt ie muse ook mee
Howling Mine in dit deck geen nadelig effect dat hij ook pakt
Mesmeric Orb thank you mirrodin tikt hard aan
Dreamborn Muse alleen maar de reden dat ik dit deck heb gemaakt maar goed
Tropical Island om evt gaea's blessing te spelen
nu kaarten die in aanmerking voor sideboard komen definitieve heb ik nog niet
Waterfront Bouncer maakt je hand wat leger (muse) en bounced geen tradewind vanwege het feit dat er weinig creatures in zitten
Tormod's Crypt tegen decks die graveyard gebruiken
Raven Guild Master tegen creatureless
Boomerang tegen creatureless
Chill tsja rood blijft lastig
Hibernation snel groen is ook zwaar irritant
nou ik hoop dat jullie kunnen helpen met sideboard en evt mainboard bvd
//NAME: Amusing Miller Deck
4 Brain Freeze
3 Gaea's Blessing
4 Extract
4 Æther Burst
4 Wheel and Deal
4 Overburden
3 Howling Mine
4 Mesmeric Orb
4 Dreamborn Muse
3 Propaganda
20 Island
3 Tropical Island
SB: 4 Waterfront Bouncer
SB: 1 Propaganda
SB: 4 Tormod's Crypt
SB: 4 Raven Guild Master
SB: 4 Boomerang
SB: 4 Chill
SB: 4 Hibernation
Brain Freeze komt hard aan zeker vanwege vele lage cc kaarten
Gaea's Blessing belangrijk om zelf niet gemilled te worden
Extract dan weet ik gelijk wat ik kan verwachten plus grootste bedreiging gaat weg
Æther Burst, Overburden, Propaganda tsja creatures zijn lastig
Wheel and Deal milled hard en ook leuk als je net gebounced hebt verder helpt ie muse ook mee
Howling Mine in dit deck geen nadelig effect dat hij ook pakt
Mesmeric Orb thank you mirrodin tikt hard aan
Dreamborn Muse alleen maar de reden dat ik dit deck heb gemaakt maar goed
Tropical Island om evt gaea's blessing te spelen
nu kaarten die in aanmerking voor sideboard komen definitieve heb ik nog niet
Waterfront Bouncer maakt je hand wat leger (muse) en bounced geen tradewind vanwege het feit dat er weinig creatures in zitten
Tormod's Crypt tegen decks die graveyard gebruiken
Raven Guild Master tegen creatureless
Boomerang tegen creatureless
Chill tsja rood blijft lastig
Hibernation snel groen is ook zwaar irritant
nou ik hoop dat jullie kunnen helpen met sideboard en evt mainboard bvd
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
wat doe ja als je tegenstander ook met gaea's blessing speelt (of krosan reclamation)? Tuurlijk, de extracts kunnen werken, maar is dat genoeg? Persoonlijk zou ik jester's cap overwegen op die plek, een andere optie die ik zou overwegen is scalpelexis spelen (ook wel bekend als "the beast"). Is een winfall niet een idee? En, wat vind je van memory jar? Verder zou ik wat counters spelen, vooral memory lapse klinkt erg leuk.
Succes er mee, en dat al je tegenstanders maar seedborn muse/awakening decks mogen spelen he .
mazzel
pi
wat doe ja als je tegenstander ook met gaea's blessing speelt (of krosan reclamation)? Tuurlijk, de extracts kunnen werken, maar is dat genoeg? Persoonlijk zou ik jester's cap overwegen op die plek, een andere optie die ik zou overwegen is scalpelexis spelen (ook wel bekend als "the beast"). Is een winfall niet een idee? En, wat vind je van memory jar? Verder zou ik wat counters spelen, vooral memory lapse klinkt erg leuk.
Succes er mee, en dat al je tegenstanders maar seedborn muse/awakening decks mogen spelen he .
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- grimreaper
- Adept
- Berichten: 258
- Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
- Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
- Contacteer:
de extracts werken dan goed genoeg want ze kunnen door mijn eigen gaea's blessings opnieuw worden gespeeld
tjsa jesters cap is weer zoiets ik zit te twijfelen of ik hem erin doe maar iig niet voor extract want anders heb ik helemaal geen first turn drop
scalpelexis vinnik te duur en beesten spelen werkt tegen in dit deck en vinnik dus net geen slot in me deck waard
hmz windfall laat ik die toevallig nog over hebben thnx
memory jar is ook wel een idee maar beetje aan de dure kant wel misschien na een toevoeging van sol ring...
counters zijn flauw vind ik zelf en omdat dit tog niet echt toernooiwaardig zal worden
pffff nog meer twijfels maar iig weer bedankt voor het meedenken
tjsa jesters cap is weer zoiets ik zit te twijfelen of ik hem erin doe maar iig niet voor extract want anders heb ik helemaal geen first turn drop
scalpelexis vinnik te duur en beesten spelen werkt tegen in dit deck en vinnik dus net geen slot in me deck waard
hmz windfall laat ik die toevallig nog over hebben thnx
memory jar is ook wel een idee maar beetje aan de dure kant wel misschien na een toevoeging van sol ring...
counters zijn flauw vind ik zelf en omdat dit tog niet echt toernooiwaardig zal worden
pffff nog meer twijfels maar iig weer bedankt voor het meedenken
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
counters zijn flauw, maar memory lapse werkt wel extra goed in je deck, net zoals repel. Ik zou me niet te veel druk maken om wel of niet een first turn drop, en meer over of de kaart doet wat ie voor je moet doen, als de tegenstander ook 3x blessing speelt dan hoef je maar 1x cap op te blazen terwijl je 3x extract moet spelen, dat maakt nogal een verschil. Als je per se een 1 drop hebben wil, waarom niet aether spellbomb of unsummon? Btw, waarom speel je niet accumulated knowledge?
mazzel
pi
counters zijn flauw, maar memory lapse werkt wel extra goed in je deck, net zoals repel. Ik zou me niet te veel druk maken om wel of niet een first turn drop, en meer over of de kaart doet wat ie voor je moet doen, als de tegenstander ook 3x blessing speelt dan hoef je maar 1x cap op te blazen terwijl je 3x extract moet spelen, dat maakt nogal een verschil. Als je per se een 1 drop hebben wil, waarom niet aether spellbomb of unsummon? Btw, waarom speel je niet accumulated knowledge?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- grimreaper
- Adept
- Berichten: 258
- Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
- Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
- Contacteer:
met memory lapse en repel vul ik zijn library weer aan
tsja maar zoveel blessing word er niet gespeeld dus dan kom ik eigenlijk weer op nog een sideboard kaart aan of misschien 1 a 2 main board
aether spellbomb is nog een twijfelaar en unsummon tsja is niet altijd first turn drop en daarom liever aether burst
over de card drawers ben ik eigenlijk zo wel tevreden vooral omdat met mine ik niet meer hoef te betalen en omdat ik ruimte over moet houden voor verdediging en millen
tsja maar zoveel blessing word er niet gespeeld dus dan kom ik eigenlijk weer op nog een sideboard kaart aan of misschien 1 a 2 main board
aether spellbomb is nog een twijfelaar en unsummon tsja is niet altijd first turn drop en daarom liever aether burst
over de card drawers ben ik eigenlijk zo wel tevreden vooral omdat met mine ik niet meer hoef te betalen en omdat ik ruimte over moet houden voor verdediging en millen
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
mine is juist veels te gevaarlijk, vergeet niet dat als ie 2x zo vaak een kaart pakt hij ook 2x zo vaak een antwoord pakt... En dat terwijl je al zonder counters en dergelijke speelt.
Dat je zijn library 1 kaartje doet groeien hoort niet zo veel uit te maken, en daarnaast wordt een memory lapse dan ineens een echte counter en repel ineens echte creature removal.
mazzel
pi
mine is juist veels te gevaarlijk, vergeet niet dat als ie 2x zo vaak een kaart pakt hij ook 2x zo vaak een antwoord pakt... En dat terwijl je al zonder counters en dergelijke speelt.
Dat je zijn library 1 kaartje doet groeien hoort niet zo veel uit te maken, en daarnaast wordt een memory lapse dan ineens een echte counter en repel ineens echte creature removal.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
wat beter is dat hij geen 2 blauw kost, kun je tenminste een paar kleurloze landjes spelen, zoals dust bowl, wasteland, strip mine, etc. Maar dat gaat 'm vast ook weer te veel richting tournooiwaardig.
mazzel
pi
wat beter is dat hij geen 2 blauw kost, kun je tenminste een paar kleurloze landjes spelen, zoals dust bowl, wasteland, strip mine, etc. Maar dat gaat 'm vast ook weer te veel richting tournooiwaardig.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- grimreaper
- Adept
- Berichten: 258
- Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
- Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
- Contacteer: