problemen met het forum
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
problemen met het forum
Oy,
het lijkt er op dat er wat posts zijn verdwenen ergens tussen vandaag en gister. Ik heb zelf ook wat problemen met mijn mail adres dat op dezelfde server zit. Ik begreep dat ze de boel een beetje hebben lopen updaten, o.a. staat mijn mail nu op een andere server. Waarschijnlijk hebben ze ook de database van het forum verplaatst of zo, en zijn er posts gedaan tussen het kopieren en het switchen naar de nieuwe server.
mazzel
pi
het lijkt er op dat er wat posts zijn verdwenen ergens tussen vandaag en gister. Ik heb zelf ook wat problemen met mijn mail adres dat op dezelfde server zit. Ik begreep dat ze de boel een beetje hebben lopen updaten, o.a. staat mijn mail nu op een andere server. Waarschijnlijk hebben ze ook de database van het forum verplaatst of zo, en zijn er posts gedaan tussen het kopieren en het switchen naar de nieuwe server.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Inderdaad een flinke update die ze gedaan hebben ja... Zijn van Red Hat Linux over gestapt naar Debian en van PHP4.2 naar 4.3.. Waarschijnlijk hebben ze dan voor het updaten van het OS een backup gemaakt, en die na het installeren teruggezet, maar in die tijd de oude server niet ff uitgezet...
Anyweg... als er belangrijke posts zijn gedaan, dan gewoon ff opnieuw neerzetten...
Anyweg... als er belangrijke posts zijn gedaan, dan gewoon ff opnieuw neerzetten...
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ja, die lijkt het bij mij ook niet meer te doen, beetje vaag, ik zal eens kijken of ik kan vinden waar dat aan ligt.
mazzel
pi
ja, die lijkt het bij mij ook niet meer te doen, beetje vaag, ik zal eens kijken of ik kan vinden waar dat aan ligt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.