weer een paar namen gezocht

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
QreZiX
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 6:39 pm
Locatie: Rijswijk

weer een paar namen gezocht

Bericht door QreZiX »

gezocht! counter makende kaarten , kaarten die je counters op beesten laat leggen aldus kaarten die goed zamenwerken met Mindless Automaton :D
Mijn reference list!
http://refs.magictraders.com/QreZiX.html

Why am i tryin too live , if im just living too die

Tupac feat BIG
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

http://www.cs.vu.nl/~dskloet/magic

gebruik 'm ajb voordat je hier weer een vraag stelt waarvan je net zo makkelijk het antwoord hier kunt vinden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
QreZiX
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 6:39 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door QreZiX »

ik begrijp niks vandie site :roll:
Mijn reference list!
http://refs.magictraders.com/QreZiX.html

Why am i tryin too live , if im just living too die

Tupac feat BIG
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Dan verdien je het niet om te leven, gataap.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

QreZiX schreef:ik begrijp niks vandie site :roll:
Ok dan, hier een uitleg over de site. :P

Het deel van de site dat je gaat gebruiken om te zoeken staat hieronder:
Afbeelding

* Name Like: Mocht je de naam weten kun je hem hier invullen. Weet je een deel van de naam dan werkt het ook.

* List of Names: Kun je verschillende kaarten tegelijk opzoeken. Dus kaarten die bijv. Poepie in hun naam hebben én Drolletje ( :lol: ).

* (Creature)Type Like: Eerste kolom kun je zeggen wat voor type kaart het moet zijn (Enchantment, artifact, enz). Mocht het een creature zijn kun je in de rechter kolom invullen welke dat dan wel mag wezen (Elf, Bear, enz).

* Power / Toughness: Mocht het een creature zijn. Kun je hier zijn P / T invullen.

* Cost Like: Hier kun je de precieze CC invullen. Handig als je bijvoorbeeld alleen 1 mana beestjes wilt opzoeken. (werkt met de bekende afkortingen, U = Blauw, B = Zwart, G=Groen, R = Rood, .)

* Converted Cost: Hier kun je de converted manacost invullen.

* Color:Moet ik dat nog uitleggen? De kleur dus. :)

* Deck Color(s): Mana cost die de kaart moet bevatten. Bijv. 1 rode mana + 2 Witte ofzo.

* Rarity: Zeldzaamheid van de kaart. Rare, Uncommon of common.

* Set: Van welke set is de kaart

* Text like: Belangrijk vak, gebruik ik vaak. Hier kun je alles invullen wat op de kaart moet staan. Bijv. Flying, Fading enz. maar ook dingen als : whenever a creature deals damage....

* Rulings: Als kaarten aan een bepaalde regel moeten voldoen. Mocht je nog eens een deck willen maken met alleen maar gebande kaarten is dit erg handig. :?

* And: Hoef je niet te gebruiken als je de bovenstaande dingen gewoon invuld. :)

* Include Portal, Unglued, etc: Aanvinken als je die series erbij wilt hebben

* Search: Als je alles goed hebt ingevuld klik je hierop en je krijgt vervolgens een overzicht te zien van de kaarten die aan jouw eisen voldoen.

Als je een kaart wilt zien klik je erop en deze verschijnt vervolgens aan de rechterkant (ipv het Rulingsoverzicht).

Snap je het zo?Als je het eenmaal doorhebt is het heel makkelijk en heel handig! Veel succes i.i.g.!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

wow thanks , ikzal het weer ff proberen
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Graag gedaan. :) Ik zie net dat je bovenaan dat je counter-makende-kaarten wilt opzoeken. Dat gaat een beetje moeilijk want als je dan bij 'Text Like' Counter intypt dan krijg je alle kaarten die kunnenr counteren, alle kaarten die ook maar iets met counters doen. Dus ook alle kaarten met poison counters, enz. Je kunt het wel opzoeken maar moet je wat specifieker intypen, bijv. put a +1/+1 counter on target creature, enz. Het gaat wel, maar iets moeilijker dus. :roll:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Gataap?
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

@Yodaboy: Leuk dat je dat allemaal op schrijft maar zo iets heb ik ook al gemaakt hoor. Zoals je onderaan je screenshot kunt zien is daar een linkje 'help'. Als ie even daarop geklikt had had ie het ook kunnen zien.

David
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Oow, haha. Nu zit ik het. Ach ja, gaat erom dat hij het nu snapt. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Eerlijk gezegd vind ik dat ie zelf ook wel een heel klein beetje moeite mag doen ipv alles gewoon aan ons te vragen. Zo moeilijk is het nou ook weer niet...

Of kun je misschien geen engels?

David
Plaats reactie