Modular n (This comes into play with n +1/+1 counters on it. When it's put into a graveyard, you may put its +1/+1 counters on target artifact creature.)
Another new mechanic is Indestructible, which is found on permanents and makes them immune to everything except sacrificing and being removed from game. The reminder text is close to this: (Indestructible permanents can't be destroyed by damage or destroy effects.)
Als je dan de inmiddels bekende kaart Arcbound Retriever er bij neemt:
Arcbound Retriever
Artifact Creature - Golem (R)
Modular 2 (This comes into play with two +1/+1 counters on it. When it's put into the graveyard, you may put it's +1/+1 counters on target artifact creature)
Remove a +1/+1 counter from Arcbound Retriver: Put target Artifact card from you graveyard to top of your library.
0/0
Illus. John Foster
104/165
Dan zie ik nog wel leuke decks ontstaan rond Modular. Indestructible vind ik zelf een beetje over de top; Indestructible druist een beetje tegen de principes van Magic in als je het mij vraagt...
Ik vind Indestructible een beetje vergelijkbaar met 'cannot be countered'.
Maar je kunt indestructibles nog steeds remove from game of -X/-X dus echt 'indestructible' zijn ze ook weer niet.
David schreef:Die is niet stom. Zo'n grote reus dat is toch cool! Jammer alleen dat ie niet gespeeld kan worden in reanimator.
David
Ik houd gewoon niet van die grote beesten. Speel zelf ook WhiteWeenie en heb ook een tijdje met Slivers gespeeld, eigenlijk van alles maar nooit grote dikke beesten als die Darksteel Colossus.
ja ik denk datje danbeter een goedkope modular inzet (die maar 1 counter erop krijgt)
endan met de big boys gaat aanvallen en dan de hele tijd dat kleintje sterker maken