Conversion
Moderator: Admins & Moderators
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Conversion
Zat net ff door mijn kaarten te kijken en trof daar mijn playsetje Conversion aan (keer gekocht onder het motto: Altijd handig). Maar toen za ik ineens dat er eentje anders was dan de rest! Rand aan de bovenkant is namelijk veel dikker dan normaal en de rand aan de onderkant is dus kleiner.
Is dit een vreselijk zeldzame kaart die ik kan verkopen voor 1000 euro ( )?
Is dit een vreselijk zeldzame kaart die ik kan verkopen voor 1000 euro ( )?
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je ziet die dingen heel veel, het is echt niks bijzonders zolang je niet delen van andere kaarten begint te zien, en dan nog is het niet bijzonder veel waard (dan is het rond de 25euro, nu hooguit 1.5x normale waarde).
mazzel
pi
je ziet die dingen heel veel, het is echt niks bijzonders zolang je niet delen van andere kaarten begint te zien, en dan nog is het niet bijzonder veel waard (dan is het rond de 25euro, nu hooguit 1.5x normale waarde).
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
beetj elate reactie van mij, ben poosje hier niet geweest.David schreef:Volgens mij is het niet zeldzaam en ook niets waard maar ik ben geen kenner.
Iluvatar?
Zolang je nog geenandere kaart kunt zien is die conversion zelfs nog minder waard als een gewone.
Hij is gewoon off-center, voor de misprint verzamelaar niks waard, daar vind je er duizenden van.
Voor een speler, tja, wat doet een conversion vandaag de dag?
30 cent?
Zodra je een stukje van de onder of bovenliggende kaart (op de press-sheet) kunt zien, dan word het het verhaal van wat de gek (verzamelaar) ervoor geeft.
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!