Ik heb een Venomspault Brackus, waarbij aan de linkerkant de hoekjes nauwelijks zijn afgerond, en aan de rechterkant te weinig. Als ikhem in een stapeltje kaarten heb zitten pak je hem er zo uit vanwege de grootte.
Heb ik nu iets speciaals
misCUTS
Moderator: Admins & Moderators
- Grolsch G.
- Master
- KingFatass
- Wizard
- Grolsch G.
- Master
bedankt voor jullie welwillende antwoorden
@ Pi: scherp... hoewel ik een half jaar niet erg oud vindt.
Mijn reactie was in ieder geval wel on-topic, in tegenstelling tot een aantal voorgaande posts over misPRINTS....
Daarbij was de het de keus: of een nieuw topic openen over iets wat er al is.... of een off-topic reactie plaatsen bij misprints of zo... of niets posten maar ja..., of hier posten...
@ Pi: scherp... hoewel ik een half jaar niet erg oud vindt.
Mijn reactie was in ieder geval wel on-topic, in tegenstelling tot een aantal voorgaande posts over misPRINTS....
Daarbij was de het de keus: of een nieuw topic openen over iets wat er al is.... of een off-topic reactie plaatsen bij misprints of zo... of niets posten maar ja..., of hier posten...
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
-
- Advanced