T2 LD R/G

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Bericht door collectocrat »

bastial fury schreef:yup, maar ik weet niet of ik kan leven maet het kaartnadeel van chrome moxen; helemaal in dit deck, waarin je weinig kaareten bij kunt rapen is dat echt niet handig.....zo goed vind ik ze eigenlijk helemaal niet....
Ik moet zeggen dat ik daar met mijn extended versie ook last van had. Mss horen ze gewoon niet thuis in LD.

Ik denk dat je dan toch een pyrite spellbomb moet omruilen met een Vine trellis. Maar je moet er eigenlijk 4 van hebben wil je tegen gobbo's een kans maken, je wilt ze dan wel in het begin hebben.

Ik zou er denk ik dan uithalen:
1 hammer
2 Spellbomb
1 Rorix
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Vine Trellis is dus niet goed tegen gobbos. Het ander grote nadeel is dat je er niet mee kunt aanvallen. Je manascrewed je oppo en daar moet je asap misbruik van maken. Vine Trellis is dan niet the way to go.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Tegen vrijwel alle decks in de metagame doet dit deck het nu erg aardig, alleen UWC is vervelend, wat gaan we daaraan doen mensen?

Groet,

Bas
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Helemaal niks, vrees ik. Of wachten wat Darksteel brengt en heel hard hopen dat er andere decks opstaan om UWc er een beetje onder te houden.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie