ik stop ermee

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
spons
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: za mei 03, 2003 3:39 pm
Locatie: belgië
Contacteer:

ik stop ermee

Bericht door spons »

Yuw all, ik ga met magic stoppen, kan mn tijd er niet meer insteken, heb andere prioriteiten, heb bekeken wat k wegdoe en wat k aan mn broer geef en zow, en dit is wa k eigenlijk zou willen verkopen

1 sliverdeck met

1x spectral sliver
1x magma sliver
2 mana echoes
2x explosive vegitation
1x coat of arms
3x shifting sliver
2x toxin sliver
2x victual sliver
2x brood sliver
3x ward sliver
2x essence sliver
2x cryptic gateway
4x muscle sliver en ander commons
2x crystalline sliver
1x sliver queen
2x tribal unity
2x type destroyer met tivardar's crusade en artificial evolution
1x winged sliver


Dan nog zombie deck met

4x undead warchief
2x cover of darkness
2x corpse harvester
2x extraplanar lens
2x withered wretch
1x noxious ghoul
1x soulles one
2x call to the grave
2x final punishment
2w putrid raptor
en nog common zombies zoals festering, twisted abo, magot carrier, infernal caretake en enkele destroyers zoals terror en zow.

En dan hoopje da k wegdoe van kaarten

3x death pits of rath
1x ghastly remains
2x morality shift
1x abyssal horror
1x dross harvester
1x death match
1x monsoon
1x dracoplasm
1x kookus
1x megatog
1x fiery gambit
2x trained orgg
4x fatespinner
1x psychic trance
1x riptide entrancer
3x somnophore
1x future sight
1x arcanis the omnipotent
2x mischievous quanar
1x mind's desire
1x ivory tower
1x psychogenic probe
1x krark's thumb
1x sword of kaldra
2x scythe of the wretched
1x urza's blueprints
1x boobytrap
1x tower of eons
1x primal clay
1x phyrexian grimoire
3x clockwork beast
1x despotic scepter
1x acidic dagger
1x bronze tablet
1x echo chamber
1x altar of dementia
1x aladdin's ring
1x dimensional breach

en nog wat uncommons
feast or famine, cabal interogator, diabolic servitude, grotesque hybrid, cursed land, enkele dauthi + dauthi embrace, engineered plague,

wonder, seasinger, confiscate, nameless ones,

one dozen eyes, krosan warchief, totem speaker

alle diamond's(nie mox), the rack, black vise, enkele chimera, iron star, magma mine

scalebane's elite, delerium, akroma's blessing, chastise, breath of life, valor,

en nog enkele common gewoon, sunken city, teror, consume spirit, soul net, glasses of urza, kindle en zow.

Kzou liefst gewoon hoopje volledig wegdoen en decks per stuk. Weet nie zoveel van prijzen en zow. Wa zou k vragen voor sliverdeck, zombie en da hoopje, alles apart doen of samen? En hoeveel vragen dan?

Greetz
spons
Ur pathetic life ain't over until i say it is.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

misschein 40 euro voor alles, maar ik ben verder niet geinterresseerd.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
spons
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: za mei 03, 2003 3:39 pm
Locatie: belgië
Contacteer:

Bericht door spons »

Hmm, nu weet k wel da k daar geen fortuinen van moet verwachten maar 40 euro is veels te weinig voor wat erin zit, sliver queen en coat of arms alleen al zijn bijna 40 euro.
Ur pathetic life ain't over until i say it is.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ik geef je 30 euro voor je Sliver deck. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

40 voor alles is best een goeie inschatting, verwacht niet de prijzen te krijgen die een winkel vraagt, of uberhaupt de helft daar van, dat lukt gewoon niet, zeker als je de boel redelijk snel kwijt wilt. Sliver Queen en Coat of Arms zijn btw nog lang niet in de buurt van 40 waard, 20 lijkt me een betere schatting voor die 2 samen. Het bod van 30 voor je sliver deck zou ik zeker doen als ik jou was.

succes met je verkoop,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
spons
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: za mei 03, 2003 3:39 pm
Locatie: belgië
Contacteer:

Bericht door spons »

Dunno hoe het met de nederlandse magic scene zit, maar heb hier gemakkelijk 70 euro gekregen voor mn sliverdeck. En de rest van mn kaarten verkoop k individueel en heb nu gewoon al iets van een 30 euro voor enkele rares maar. Blijkbaar groot verschil tussen hier en daar bij jullie.

Greetz
spons
Ur pathetic life ain't over until i say it is.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

spons schreef:Dunno hoe het met de nederlandse magic scene zit, maar heb hier gemakkelijk 70 euro gekregen voor mn sliverdeck. En de rest van mn kaarten verkoop k individueel en heb nu gewoon al iets van een 30 euro voor enkele rares maar. Blijkbaar groot verschil tussen hier en daar bij jullie.

Greetz
spons
70 euro? Dan moet je hem meteen voor die prijs verkopen! Zit hem denk ik trouwens niet in het verschil tussen Belgie en Nederland, meer in het verschil van spelers. Je vind hier eigenlijk de meer fanatiekere spelers (ik niet zo heel erg hoor :P) die allemaal geheime connecties hebben omdat ze vaak zoveel kopen, het gaat dan niet om: Zal ik 3 of 4 boosters kopen, maar zal ik 3 of 4 boosterBOXEN kopen!?! Dat soort mensen betalen dan vaak nog niet eens de helft van de prijzen van NederMagic.

Vandaar dat KingFatAss 40 euro bood voor alles. Hij heeft waarschijnlijk al die kaarten al 3 keer en zou het leuk vinden er nog wat meer te krijgen, maar heeft daar niet veel voor over. Het zijn niet de kaarten die hij zoekt! Ikzelf denk dat de prijs van je Sliverdeck in de buurt ligt van de 40 á 45 euro. En je zombiedeck in de buurt van de 25. Dat maakt ook nog eens dat de Sliver-rage een beetje over is. Maar goed...veel succes verder met de verkoop! :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

spons schreef:Dunno hoe het met de nederlandse magic scene zit, maar heb hier gemakkelijk 70 euro gekregen voor mn sliverdeck. En de rest van mn kaarten verkoop k individueel en heb nu gewoon al iets van een 30 euro voor enkele rares maar. Blijkbaar groot verschil tussen hier en daar bij jullie.

Greetz
spons
MIsschien zit jij wekl een scene waar niemand iets van prijzen afweet?
Ik ruil op ptq's ook met belgen die wel normale prijzen hanteren.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je hebt altijd een groep mensen die nog niet zo lang spelen en die erg hoge prijzen aanhouden, en een groep mensen die al een hele tijd spelen en die ondertussen wel weten hoe de boel werkt. Als kopers is de eerste groep ideaal, maar, voor een inschatting van de prijzen heb je meer aan een reactie van iemand uit de tweede groep, zodat je weet dat alles wat je daar boven komt mooi meegenomen is. (KF en ik behoren duidelijk tot de tweede groep)

Ik zou alle kaarten die jij noemt bij mekaar ongeveer voor 45 euro zeker kunnen krijgen, jij wil ze graag kwijt, dus 40 euro zou ik ze ongeveer schatten in dat geval. Kun je ze ergens anders voor meer kwijt heb je mazzel, en moet je dat vooral doen, maar vind het dan niet gek als iemand zoal ik je niet meer zal bieden. Want "wij" weten voor hoeveel we het kunnen krijgen als we zouden willen.

zoals ik al zei, succes met je verkoop,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie