Populaire kaarten
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Populaire kaarten
Oy,
wat denkt iedereen dat de meest populaire/waardevolle kaarten van darksteel gaan worden?
mazzel
pi
wat denkt iedereen dat de meest populaire/waardevolle kaarten van darksteel gaan worden?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
serra avatar en verdant force niet, om een paar voorbeelden te noemen, maar echt duur verwacht ik de colossus ook niet.
mazzel
pi
serra avatar en verdant force niet, om een paar voorbeelden te noemen, maar echt duur verwacht ik de colossus ook niet.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Bij Leviathan moest/moet je telkens 2 Islands saccen. Maar Krosan Colossus en Krosan Cloudscraper zijn toch nog steeds vrij populair (niet heel erg, maar 1 euro, neeeh...).KingFatass schreef:Je geeft zelf al aan dat de collossus niet goed is, waarom zou ie dan duur worden? Leviathan enzo zijn ook altijd euro kaarten gebleven.
Ik zeg het alleen maar omdat ie op Starcitygames.com als de meest waardevolle Darksteel kaart staat. Ikzelf vind Eater of Days en Leonin Shikari de leukste/meest bruikbare kaarten.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Crap is misschien wat overdreven ja. Maar het enige wat ik bedoel te zeggen is dat er niet echt iets uitblinkt. Bij Mirrodin waren Chrome Mox, Glimmervoid, Chalice of the Void, enz. gewoon echt goed. In Onslaught blinkten vooral Blistering Firecat, Exalted Angel en de fetchlandjes uit. Als je die kaarten allemaal ziet denk je: Ja, dat is best een goede serie: Al is het alleen al omdat die paar kaarten erin zitten! Bij DarkSteel heb ik dat niet, daar kun je zoiets niet zeggen!The Quizmaster schreef:Crapserie? Ik denk dattie beter is dan Mirrodin, en dat was nou niet bepaald een zwakke serie te noemen...
Ik heb al een idee voor een Modular-deckje, wat toch aadig moet gaan werken...
Tuurlijk zal jouw Modular-deckje het best goed doen, en tuurlijk zijn er ook meerdere kaarten die best goed zijn. Maar ze zijn niet Uitstekend, Formidabel of Wereldklasse te noemen! En beter dan Mirrodin....neeh...volgens mij niet, maar dat kan aan mij liggen.
- KingFatass
- Wizard