Foil pre-release beast of burden zonder logo's
Moderator: Admins & Moderators
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
Foil pre-release beast of burden zonder logo's
ik heb er nog wat over, heeft er iemand belang bij?
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik doe pas dingen op slot als ik daar een reden voor zie, en da's voornamelijk pas als de regels van het forum overtreden worden.
mazzel
pi
ik doe pas dingen op slot als ik daar een reden voor zie, en da's voornamelijk pas als de regels van het forum overtreden worden.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
1. Dit is een beetje dom om een oud topic omhoog te halen.DeepFreez schreef:Hey het is geen veilig hier hepi
Ultimate Magic God
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 8:43 am Onderwerp: Reageer met quote
Hoi,
wat zeg je van 50 voor alle 10? (inclusief verzenden?)
mazzel
pi
2. In 'Trading Corner' etc is het natuurlijk mogelijk te handelen. Niet in de normale forum gedeeltes.
magic - basic land = gayness
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
hij heeft wel een klein beetje een punt, maar ik vind het niet echt het opgraven van zo'n oud topic waard. Gezien de tijd die er verstreken is zou je ondertussen alles met uit kunnen leggen met dat meningen veranderen.
mazzel
pi
hij heeft wel een klein beetje een punt, maar ik vind het niet echt het opgraven van zo'n oud topic waard. Gezien de tijd die er verstreken is zou je ondertussen alles met uit kunnen leggen met dat meningen veranderen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.