Oh! no more myrs!!!

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Oh! no more myrs!!!

Bericht door Grolsch G. »

De opmaak is een beetje verneukt, maar ik heb er zelfs zonder de myr matrix en de ravagers al een keer mee van de elfjes gewonnen....* Het draait om de myr incubators en de disciples.... of de atog en de disciples...

Nog een korte onstaangeschiedenis: ik had nog een stel rares die niemand wilde hebben in mijn map zitten, en ik dacht ik pleur er een stel bij elkaar en kijk wat eruit komt......

Vault of Whispers 4
Ancient Den 2
Great Furnace 4
Seat of the Synod 4
Cloudpost 4
Fabricate 4
Ur-Golem's Eye 3
Myr Incubator 3
Darksteel Ingot 2
Lightning Greaves 2
Whispersilk Cloak 2
Myr Matrix 1
Talisman of Dominance 3
Talisman of Indulgence 2
Arcbound Ravager 2
Atog 3
Vedalken Engineer 4
Disciple of the Vault 4
Lodestone Myr 1
Arcbound Crusher 2
Myr Enforcer 2
Frogmite 2
Lands: 20, Spells: 20, Crt: 20 60

* vraag niet hoe vaak ik heb moeten spelen :P
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hoe vaak?

serum powder?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

WIlde niemand je ravagers? Daar ben ik wel in geinteresseerd. Ik heb geld, magic en warez. Laat maar wat horen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Grolsch G. »

Nee, de ravagers en de myr matrix heb ik (nog) niet... Maar als ik die had weggelaten en de kaarten die ik ervoor in de plaats speel had neer gezet, hadden vast mensen de suggestie gedaan om er ravagers en een matrix in te stoppen.... En dan had ik weer moeten reageren etc. (nu ook :oops: )
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Hou je er rekening mee dat de myr incubator een heel gevaarlijke kaart is (ow, je maakt 46 myt tokens.....hmmm, starstorm voor 1, anyone?) en daarnasat erg duur...ik denk dat ik in plaats daarvan wellicht nuisance engines zou spelen om je ravager en disciples te voeden. Daarnaast lijkt me dit een deck waarvan het de moeite waard zou zijn om eens te testen met Urzatron als mana-engine.....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Grolsch G. »

kijk en daarom zitten er disciples in:
disciple of the vault ; myr incubator -> 46 tokens -> starstorm voor 1? -> 46 damage!

of er ligt een arcbound crusher naast..... die krijgt al 46 counters voordat iemand de tokens kan mollen!

Atog/ravager om in responce op de starstorm de tokens voor te saccen

En tenslotte: je hoeft niet meteen 46 tokens te maken.... vaak is 20 al meer dan genoeg. Daarnaast kun je een heleboel kaarten die je in de loop van het spel niet meer zo nodig hebt (denk aan mana producerende zaken) uit je library halen, zodat de kans op iets nuttigs groter wordt....

(p.s. Ik speel het deck al met nuisance engine, maar bovenstaande decklist lijkt me beter...
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ik moet eerlijk toegeven dat de Incubator af en toe een nare verrassing kan zijn. 1 in het deck om te zoeken met fabricates is dus wel de moeite waard. Ik heb het al eerder gezegd (nee, niet in deze treat), voor meer vind ik ze te slecht.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Grolsch G. »

Je valt in herhaling, dit had je al eerder gezegd.... (niet in deze thread) :lol:
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Plaats reactie