Aloha...
Ik heb in mijn deck een Platinum Angel zitten, alleen is het gebruik van deze kaart mij nog vrij onduidelijk
*Flying, You can't lose the game and your opponents can't win the game*.
Kan iemand mij meer duidelijkheid geven over het gebruik van deze kaart?
Over onder meer:
+kaartjes trekken
+levens
etc...
Platinum Angel
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
Platinum Angel
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Heel simpel, zolang die kaart in het spel is kan jij op geen enkele manier het spel verliezen, dus ookal heb je -250 levens, is je deck al 10 beuren leeg en speelt je tegenstander een kaart met "target opponent loses the game".
Je tegenstander kan ook niet meer het spel winnen, dus met kaarten als Test of Endurance (Win als je meer dan 50 levens hebt) kan je dan wel spelen, maar maakt niks uit.
Dus het werkt gewoon exact zoals het er staat: jij kan het spel niet verliezen, en je tegenstander kan niet winnen, zolang Platinum Angel in het spel is!!
Je tegenstander kan ook niet meer het spel winnen, dus met kaarten als Test of Endurance (Win als je meer dan 50 levens hebt) kan je dan wel spelen, maar maakt niks uit.
Dus het werkt gewoon exact zoals het er staat: jij kan het spel niet verliezen, en je tegenstander kan niet winnen, zolang Platinum Angel in het spel is!!
- KingFatass
- Wizard
Re: Platinum Angel
??? Waar staat op die kaart dat je extra kaartjes raapt en je extra levens krijgt??Kingseltje schreef:Aloha...
+kaartjes trekken
+levens
etc...
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Reactie op de blijkbaar onduidelijke vraag
Kaartjes trekken:
... Als je een platinum angel hebt liggen is de kans groot dat je je deck doorspeelt, je hebt dan geen kaartjes meer om te trekken.
Levens:
... Of je al je levens kunt verliezen en op bv -1000 kunt staan, of ook wel, je hebt allemaal creatures liggen en een platinum angel, je laat vervolgens alle damage van de tegenstanders creatures door op je levens, je behoud nu al je creatures *tenzij er bepaalde kaarten op worden gespeeld* en speelt gewoon lekker verder.
En uhm... de etc stond voor ander eventule voor of nadelen waar ik nog niet bewust van was
Anyway hoe ik de kaart speelde bleek achteraf goed te zijn, so my opponent can't blaime me for cheating
Kaartjes trekken:
... Als je een platinum angel hebt liggen is de kans groot dat je je deck doorspeelt, je hebt dan geen kaartjes meer om te trekken.
Levens:
... Of je al je levens kunt verliezen en op bv -1000 kunt staan, of ook wel, je hebt allemaal creatures liggen en een platinum angel, je laat vervolgens alle damage van de tegenstanders creatures door op je levens, je behoud nu al je creatures *tenzij er bepaalde kaarten op worden gespeeld* en speelt gewoon lekker verder.
En uhm... de etc stond voor ander eventule voor of nadelen waar ik nog niet bewust van was
Anyway hoe ik de kaart speelde bleek achteraf goed te zijn, so my opponent can't blaime me for cheating