We are not dead...................yet
Moderator: Admins & Moderators
We are not dead...................yet
3 Hypnox
3 Devouring Strosses
4 Wall of Bone
--
10
2 Corrupt
4 Duress
2 Phyrexian Arena
4 Burried Alive
2 Dawn of the Dead
4 Diabolic Tutor
2 Yawgmoth's Agenda
2 Mind Sludge
4 Chainer's Edict
--
26
22 Swamp
2 Cabal Coffers
--
24
Opzet is eenvoudig begraaf je dikke beesten ze komen terug met Dawn of the Dead en boom 8/8 Flying en 9/9 Flying, Trample.
GFORCE
3 Devouring Strosses
4 Wall of Bone
--
10
2 Corrupt
4 Duress
2 Phyrexian Arena
4 Burried Alive
2 Dawn of the Dead
4 Diabolic Tutor
2 Yawgmoth's Agenda
2 Mind Sludge
4 Chainer's Edict
--
26
22 Swamp
2 Cabal Coffers
--
24
Opzet is eenvoudig begraaf je dikke beesten ze komen terug met Dawn of the Dead en boom 8/8 Flying en 9/9 Flying, Trample.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
-
- Starter
- Contacteer:
Wat moet ik met entomb ???
Ok hij speelt Haunting Echoes.
Ik speel entomb en doe een kaart in mn graveyard uit mn deck samen met entomb. Dan kan ik dus ook nog eens die kaart + entomb uit mn deck vissen door de echoes nee entomb is #$!%.
GFORCE
Ok hij speelt Haunting Echoes.
Ik speel entomb en doe een kaart in mn graveyard uit mn deck samen met entomb. Dan kan ik dus ook nog eens die kaart + entomb uit mn deck vissen door de echoes nee entomb is #$!%.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
-
- Starter
- Contacteer:
Je kunt het ook zo zien:
Zijn beurt:
Main : Haunting Echoes (of wat dan ook)
End of Turn : JIJ speelt Entomb en dumpt een fatty
Jouw beurt:
Upkeep : Fatty op tafel
Het enige nadeel is dat je wellicht maar één keer Entomb kunt spelen, omdat hij hem Echoe'd... pech. Op deze manier krijgt hij nooit je creatures te pakken, terwijl hij bij gebruik van Buried Alive maximaal twee Echoes nodig heeft om je van al je creatures af te helpen.
Zijn beurt:
Main : Haunting Echoes (of wat dan ook)
End of Turn : JIJ speelt Entomb en dumpt een fatty
Jouw beurt:
Upkeep : Fatty op tafel
Het enige nadeel is dat je wellicht maar één keer Entomb kunt spelen, omdat hij hem Echoe'd... pech. Op deze manier krijgt hij nooit je creatures te pakken, terwijl hij bij gebruik van Buried Alive maximaal twee Echoes nodig heeft om je van al je creatures af te helpen.
Magic Online-name: Specter99
- KingFatass
- Wizard