Dit is mijn zombie deck maar ik weet zelf niet wat ik er aan moet verbeteren, maar het moet in ieder geval beter kunnen gemaakt worden. Wel alleen maar met kaarten uit de reeksen onslaught en odyssey.
24 swamps
4 festering goblin
4 noxious ghoul
4 gempalm polluter
4 witherd wretch
2 ghastly remains
2 lord of the undead
2 soulless one
2 deathmark prelate
4 carrion feeder
3 undead warchief
2 cabal interrogator
1 grave born muse
2 patriarch's bidding
zombie deck
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het is misschien handiger om je te beperken tot een meer standaard tournooi formaat, aangezien mensen gewend zijn in deze richting te denken. Ik zou dus voor block of type 2 gaan, gezien de sets waar de kaarten in moeten zitten.
Ik zou je trouwens zowiezo unholy grotto aanraden.
mazzel
pi
het is misschien handiger om je te beperken tot een meer standaard tournooi formaat, aangezien mensen gewend zijn in deze richting te denken. Ik zou dus voor block of type 2 gaan, gezien de sets waar de kaarten in moeten zitten.
Ik zou je trouwens zowiezo unholy grotto aanraden.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik weet eht wel zeker, maar dat is niet handig en praktisch iedereen kan wel mensen online vinden om de missende kaarten mij te ruilen.
Alleen uit gaan van een paar sets die niet bij mekaar horen is gewoon niet zo praktisch.
mazzel
pi
ik weet eht wel zeker, maar dat is niet handig en praktisch iedereen kan wel mensen online vinden om de missende kaarten mij te ruilen.
Alleen uit gaan van een paar sets die niet bij mekaar horen is gewoon niet zo praktisch.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.