kaarten gevonden

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
ilverken

kaarten gevonden

Bericht door ilverken »

Hallo!
Laatst heb ik kaarten gevonden. Het zijn er een stuk of 60. Maar ik heb helemaal geen verstand van dit alles. Kan iemand me uitleggen waaraan ik kaarten kan onderscheiden (bij welke deck of serie of zo) ze horen. En waar kan ik ze het beste verkopen? Zijn ze eigenlijk veel geld waard?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Bij welke serie ze horen kun je zien aan het tekentje in het midden (tussen het plaatje en de tekst) aan de rechter kant. Of ze geld waard zijn hangt helemaal af van welke kaarten het zijn. Als je wat kaarten noemt kunnen we wel zeggen of ze wat waard zijn.
Of je kunt het opzoeken in mijn database: http://www.cs.vu.nl/~dskloet/magic/search.php
Wel even (rechts) aanvinken dat je de "magictraders.com value" zien.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

over het algemeen geldt als dat tekentje van de set goudkleurig is je een kaart heb die tussen de 1 en veel euro waard is ongeveer, eentje met zilverkleurig tekentje tussen de 20 cent en 5 euro hooguit en eentje met een zwart tekentje die is zelden meer waard dan 10 cent. Voor oudere kaarten gaat dit niet op (van voor '98), want toen hadden alle kaarten een zwart tekentje, of geen tekentje.

De kans is groot dat je 60 kaarten niet meer dan een paar euro waard zijn, maar misschien heb je mazzel en heb je inderdaad echt waardevolle dingen gevonden, het zou handig zijn als je hier een lijstje van namen zou kunnen geven.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Das toevllig! Ik ben laatst precies 60 kaarten verloren!!!
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie