Ik had op mijn pp links staan naar mijn haves/wants. Toen kreeg ik deze pm van Michiel:
hoi, kun je die linkjes van je pp halen? die zijn niet toegestaan. alleen die naar motl. je kunt je have en wantlist hier op je pp zetten.
thanks
Ik heb toen de links weggehaald en erbij gezet dat aangezien er geen links op mijn pp mogen je mij er maar naar moest vragen of zoeken op google. Ook heb ik een pm terug gestuurd:
Waarom mag ik niet naar mijn h/w linken? Het scheelt je toch data transfer...
Waarop hij antwoordt:
ja dat mag altijd al niet, anders gaan mensen op andere plekken hun h/w lijsten maken en ik kan niet zeggen dat de ene het wel mag en de andere niet.
en nog een pm:
moet ik je nou precies gaan uitleggen wat wel en niet mag? hoe je het nu op je pp had staan komt op hetzelfde neer en mag dus ook niet. ik hoop dat het nu duidelijk is. ik ga niet steeds een waarschuwing sturen. heb nog meer te doen.
Ik stuur terug:
Is het goed als ik het verhaal over/vanaf google weg haal?
... wat in zou houden dat er alleen nog zou staan dat je mij kunt vragen naar mijn haves/wants.
als jij zegt mail me voor de link is dat voor mij hetzelfde als dat je de link zelf neerzet en dus niet toegestaan. dat is proberen de regels naar je hand te draaien
Toen ik nog maar eens mijn pp wilde aanpassen was ie weg.