kaldra

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

kaldra

Bericht door Grolsch G. »

ook kaldra 'verdient' een deckje:

3 Steelshaper Apprentice
3 Auriok Windwalker
3 Skyhunter Skirmisher
3 Skyhunter Cub
3 Skyhunter Prowler
3 Auriok Glaivemaster
2 Taj-Nar Swordsmith
4 Loxodon Warhammer
2 Shield of Kaldra
4 Steelshaper's Gift
4 Fabricate
2 Helm of Kaldra
2 Sword of Kaldra

Lands
18 Plains
4 Island
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Misschien die blauwe wizard uit darksteel, die tapt voor 2 mana? anders krijg je combo nnoit int spel, voordat je dood bent.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Van wat ik gezien heb, als je echt graag Kaldra wil spelen ga zo door... Maar met name het kleine witte beestjes + een goed equipment deel in je deck is belangrijk. Je zou dus ook de Kaldra onzin eruit kunnen gooien en er een wit weenie deck met equip van kunnen maken ;)
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Baelin
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: ma aug 26, 2002 10:48 pm

Bericht door Baelin »

// Lands
1 [MR] Plains (1)
4 [MR] Forest (2)
2 [MR] Ancient Den
2 [MR] Seat of the Synod
2 [MR] Tree of Tales
4 [DS] Mirrodin's Core
5 [MR] Island (2)

// Creatures
4 [FD] Myr Servitor
4 [FD] Eternal Witness
4 [FD] Trinket Mage
3 [MR] Vedaken Engineer
3 [FD] Silent Arbiter
3 [FD] Vedalken Mastermind

// Spells
2 [FD] Helm of Kaldra
4 [FD] Condescend
4 [FD] Steelshaper's Gift
1 [MR] Crystal Shard
2 [MR] Fabricate
1 [DS] Whispersilk Cloak
1 [MR] Neurok Hoversail
2 [DS] Shield of Kaldra
2 [MR] Sword of Kaldra

Dit was mijn verisie, het is een beetje stall / anoy de tegenstander, met eventuele hergebruik optie op je tutors dmv etnernall witness. Silent arbiter of een paar myr servitors met een shield of kaldera wekrt ook terwijl je de rest van kaldera bij elkaar knutselt.

Trinket mage vind artifact land in de kleur die je nodig hebt, myr servitors en eventueel de hoversail als je kaldera token er om de een of andere reden niet langs komt.

Masterminds/Crystal Shard bouncen blockers, doodgaande beestjes, witnesses, trinket mages etc.

Cloak is om kalerda unblockable te maken of om op een arbiter te leggen.

Grootste probleem is mana screw ... moeten misschien birds in ipv. engieers .. met meer groen land
Plaats reactie