Sets
Moderator: Admins & Moderators
Sets
Hallo mensen,
Ik ben nog maar een newbie, en ik zou graag willen weten of ik kaarten uit deze sets kan combineren in één deck, of doe ik dan iets wat niet mag?
Odyssey
Mirrodin
Onslaught
Judgment
Merc. Masques
Prophecy
Legions
7th Edition
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes, Sjaaaaaan
Ik ben nog maar een newbie, en ik zou graag willen weten of ik kaarten uit deze sets kan combineren in één deck, of doe ik dan iets wat niet mag?
Odyssey
Mirrodin
Onslaught
Judgment
Merc. Masques
Prophecy
Legions
7th Edition
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes, Sjaaaaaan
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als je volgens een formaat wil spelen, wat wel enigsinds aan te raden is doordat een beperktere cardpool een stuk overzichtelijker is, zou ik beginnen met block, dan type 2, enz. Steeds naar grotere formaten gaan en vooral niet in 1x met een van de grootste beginnen.
mazzel
pi
als je volgens een formaat wil spelen, wat wel enigsinds aan te raden is doordat een beperktere cardpool een stuk overzichtelijker is, zou ik beginnen met block, dan type 2, enz. Steeds naar grotere formaten gaan en vooral niet in 1x met een van de grootste beginnen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Advanced
Dus met ingang van 1 oktober vliegt het hele Onslaught block eruit, tezamen met 8th Edition - Core Set?
Dan blijft er dus alleen nog Mirrodin, Darksteel, Fifth Dawn en Champions of Kamigawa over... Dat zijn weinig kaartjes...
Weet iemand wanneer de exacte release is van 9th Edition? Dat zou dan toch ook 1 oktober moeten zijn?
Dan blijft er dus alleen nog Mirrodin, Darksteel, Fifth Dawn en Champions of Kamigawa over... Dat zijn weinig kaartjes...
Weet iemand wanneer de exacte release is van 9th Edition? Dat zou dan toch ook 1 oktober moeten zijn?
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
- Baron Sengir
- Advanced
Nee, met ingang van 20 oktober komt CHK om de hoek kijken en gaat Onslaught block eruit.Kingseltje schreef:Dus met ingang van 1 oktober vliegt het hele Onslaught block eruit, tezamen met 8th Edition - Core Set?
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
- Baron Sengir
- Advanced
Nu is dat ook duidelijk...ik wist dat het ergens in de zomer was...maar wanneer?David schreef:Ask Wizards September 24, 2004 schreef:Q: "What will be the release date of Ninth Edition?"
--Leo R.
A: From Wendy Wallace, Magic Brand:
"The release date for Ninth Edition is July 29th, 2005."
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer: