Van gedachte veranderd :) ga weer spelen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Tojeros
Advanced

Bericht door Tojeros »

Echt raar dit
Met internet explorer kan ik al de hele dag niet inloggen
Probeer ik het met Firefox lukt het wel...

In ieder geval
Nu ik gezien heb dat het zootje niet echt veel gaat opleveren
denk ik dat ik maar weer een keer ga spelen

Ik verkoop zowieso GEEN losse kaarten

Zijn hier toevallig ook mensen in de buurt van Rotterdam die zin hebben om een ouwe speler weer op de been te helpen?

Als ik mensen hier in de buurt vind om mee te spelen en het weer een beetje op gang komt kom ik wel met een lijst met dingen die ik dan zoek

Groet
Tjeerd
It is said all roads lead to Ankh-Morpork, this is wrong. All roads lead away from it. Some people just walk them the wrong way.
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

Ik zelf zit in rotterdam op school, maar speel er eigenlijk nooit. wel weet ik dat er een magic scene daar is en zelfs een rotterdamse magic site. Zij kunnen je zeker verder helpen, ga naar http://www.wotp.be/
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Tojeros
Advanced

Bericht door Tojeros »

Als je toch in Rotterdam naar school gaat zou ik zeggen Kom een keer langs

Die Rotterdamse magic scene zijn vooral type 2 spelers, is een beetje jammer want dan moet ik eerst een berg investeren wil ik weer gaan spelen :?

Ik heb de populairiteit van type 2 nooit echt begrepen
Als je het goed bekijkt is het een ontsettend commercieel gebeuren. Je moet kaarten blijven kopen om er aan mee te kunnen doen.

Wat ik vroeger vooral speelde was type 1 Highlander
Het leuke van Highlander is ook dat het spel wat diverser wordt en over het algemeen zijn de potten wat langer waardoor er wat meer spanning kan ontstaan.

We speelden een doorlopende competitie waarin je je in een piramide omhoog kon werken met elke twee maanden een nieuwe ronde. waarin je dan iemand boven je kon uitdagen

Maargoed dit draadje wordt wel erg off topic ik ga wel een nieuwe post maken om te kijken of er nog mensen zijn die in zijn voor iets dergelijks

Groet
Tjeerd
It is said all roads lead to Ankh-Morpork, this is wrong. All roads lead away from it. Some people just walk them the wrong way.
Plaats reactie