breath of dreams.
Moderator: Admins & Moderators
breath of dreams.
ik snap de kaart breath of dream niet, er staat:green creatures now require additional upkeep:bleu(1)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
Breath of Dreams
{2}{U}{U}
Enchantment
Cumulative upkeep {U}
Green creatures have "Cumulative upkeep {1}."
Cumulative upkeep betekent dat je iedere beurt meer mana moet betalen tijdens je upkeep. Namelijk wat je vorige upkeep betaalde plus de cumulative upkeep. Iedereen moet dus voor ieder groen creature iedere beurt meer en meer mana betalen zolang deze in het spel is. En degene die deze in het spel heeft moet iedere beurt een extra blauw mana betalen. Snap je het een beetje?
{2}{U}{U}
Enchantment
Cumulative upkeep {U}
Green creatures have "Cumulative upkeep {1}."
Cumulative upkeep betekent dat je iedere beurt meer mana moet betalen tijdens je upkeep. Namelijk wat je vorige upkeep betaalde plus de cumulative upkeep. Iedereen moet dus voor ieder groen creature iedere beurt meer en meer mana betalen zolang deze in het spel is. En degene die deze in het spel heeft moet iedere beurt een extra blauw mana betalen. Snap je het een beetje?
- Baron Sengir
- Advanced
Ik wil hier gewoon weeer eens posten:
Stel: Jij hebt dat ding in het spel en je tegenstander speelt met groene beesten.
Jouw 1ste upkeep betaal je dan {U} om dat ding in het spel te houden.
In zijn 1ste upkeep moet hij per groen beest {1} betalen, anders gaat het beest dood.
In jouw 2e upkeep betaal je {U}{U}.
In zijn " " moet hij dan {2} per groen beest betalen.
3e: {U}{U}{U}
3e: {3}
Dit blijft zo doorgaan totdat jij de upkeep cost niet meer kan betalen.
Stel: Jij hebt dat ding in het spel en je tegenstander speelt met groene beesten.
Jouw 1ste upkeep betaal je dan {U} om dat ding in het spel te houden.
In zijn 1ste upkeep moet hij per groen beest {1} betalen, anders gaat het beest dood.
In jouw 2e upkeep betaal je {U}{U}.
In zijn " " moet hij dan {2} per groen beest betalen.
3e: {U}{U}{U}
3e: {3}
Dit blijft zo doorgaan totdat jij de upkeep cost niet meer kan betalen.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Wat je zegt is correct maar de volgorde is een beetje raar. Zijn eerste upkeep komt namelijk eerder dan jouw eerste upkeep, etc.
Of niet meer wilt betalen. Je hebt bij cumulative upkeep altijd de keuze om het ding te sacrificen in plaats van de upkeep te betalen.Baron Sengir schreef:Dit blijft zo doorgaan totdat jij de upkeep cost niet meer kan betalen.
- Baron Sengir
- Advanced
Ja, ok...dat is waarDavid schreef:Wat je zegt is correct maar de volgorde is een beetje raar. Zijn eerste upkeep komt namelijk eerder dan jouw eerste upkeep, etc.
Of niet meer wilt betalen. Je hebt bij cumulative upkeep altijd de keuze om het ding te sacrificen in plaats van de upkeep te betalen.Baron Sengir schreef:Dit blijft zo doorgaan totdat jij de upkeep cost niet meer kan betalen.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade