forum down
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik wete niet meer dan wat ik gisteravond van sab hoorde, volgens hem was er waarschijnlijk een hardware probleem. Zoals te zien is doet de boel het nu weer.
mazzel
pi
ik wete niet meer dan wat ik gisteravond van sab hoorde, volgens hem was er waarschijnlijk een hardware probleem. Zoals te zien is doet de boel het nu weer.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Op de nacht van woensdag op donger om ongeveer 0:30 Is de server opnieuw opgestart, nadat deze opnieuw is opgestart reageerde er niet meer.
Ik ben vanmiddag met mijn collega naar We-Dare in Rotterdam geweest om te kijken wat precies het probleem was. Toen wij daar aankwamen stond de server uit. Het probleem is nog steeds niet duidelijk, maar de server draait weer en ik heb er wel vertrouwen dat hij zal blijven draaien.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan de Jonge
Pluizig.nl - Webdesign & Ontwikkeling
Ik ben vanmiddag met mijn collega naar We-Dare in Rotterdam geweest om te kijken wat precies het probleem was. Toen wij daar aankwamen stond de server uit. Het probleem is nog steeds niet duidelijk, maar de server draait weer en ik heb er wel vertrouwen dat hij zal blijven draaien.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan de Jonge
Pluizig.nl - Webdesign & Ontwikkeling