beste serie
Moderator: Admins & Moderators
beste serie
wat is volgens jullie de beste serie?
ik denk arabian nights
ik denk arabian nights
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Re: beste serie
Grapjas.sumilidon schreef:ik denk arabian nights
1. Urza's Saga
2. hele tijd niks...
3. Mirrodin/Tempest...?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
arabian nights is aardig zwak vergeleken met sommige andere sets. Kijkend naar de B&R lists zijn dit de beste sets.
1) Alpha (en dan een heeeeeeel lange tijd niets...)
2) Urza's Saga
3) Urza's Legacy (als ik goed tel)
mazzel
pi
arabian nights is aardig zwak vergeleken met sommige andere sets. Kijkend naar de B&R lists zijn dit de beste sets.
1) Alpha (en dan een heeeeeeel lange tijd niets...)
2) Urza's Saga
3) Urza's Legacy (als ik goed tel)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
Nou ja als je puur kijkt naar het aatal gerestricte/gebande kaarten, en welke kaarten het meest gebruikt worden op tournooien, kan je denk ik wel degelijk een beste set noemen.
Ik denk dat het rijtje van Pi daar het best bij in de buurt komt.
Al moet daar misschien nog darkseel bij. Daar zaten immers ravger, clamp en vial in.
Ik denk dat het rijtje van Pi daar het best bij in de buurt komt.
Al moet daar misschien nog darkseel bij. Daar zaten immers ravger, clamp en vial in.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ravager en clamp maken tot nu toe niet bijzonder veel impact in type 1, de vial helemaal geen. Waarschijnlijk moeten deze kaarten gewoon nog wat meer tijd hebben, maar tot die tijd denk ik dat mijn top 3 wel in orde is.
@sumilidon: je kan nog steeds zeggen welke jij de beste vindt, of een criterium vast stellen voor beste set (bv die met de meeste restricted/banned kaarten, die die het meest gespeeld wordt in type 1, of die met de meeste kaarten (hey, een criterium hoeft niet altijd een goed criterium te zijn)). Ow, en wil je op het forum me pi noemen?
mazzel
pi
ravager en clamp maken tot nu toe niet bijzonder veel impact in type 1, de vial helemaal geen. Waarschijnlijk moeten deze kaarten gewoon nog wat meer tijd hebben, maar tot die tijd denk ik dat mijn top 3 wel in orde is.
@sumilidon: je kan nog steeds zeggen welke jij de beste vindt, of een criterium vast stellen voor beste set (bv die met de meeste restricted/banned kaarten, die die het meest gespeeld wordt in type 1, of die met de meeste kaarten (hey, een criterium hoeft niet altijd een goed criterium te zijn)). Ow, en wil je op het forum me pi noemen?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: