belachelijke test

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

sumilidon schreef:LOL, zo te zien ben ik niet de enige die domme testjes uit verveling doet:P
Volgens mij was het sarcastisch bedoeld..... :x

Maar als je toch aan het testen ben, speel dan met minder land en met Lightning Bolt ipv Shock. En als je de ander ook nog wat lol wil laten beleven, speel dan gewoon met 40 Plague Rats, 4 Dark Ritual en 16 Swamp. Dat is dan nog leuker. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Yodaboy quote:
Maar als je toch aan het testen ben, speel dan met minder land en met Lightning Bolt ipv Shock. En als je de ander ook nog wat lol wil laten beleven, speel dan gewoon met 40 Plague Rats, 4 Dark Ritual en 16 Swamp. Dat is dan nog leuker

hmmm... ik kan me vergissen... maar dan kun je toch net zo goed Relentless Rats spelen en daarmee een T1-legaal deck?
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Dragonheart schreef:Yodaboy quote:
Maar als je toch aan het testen ben, speel dan met minder land en met Lightning Bolt ipv Shock. En als je de ander ook nog wat lol wil laten beleven, speel dan gewoon met 40 Plague Rats, 4 Dark Ritual en 16 Swamp. Dat is dan nog leuker

hmmm... ik kan me vergissen... maar dan kun je toch net zo goed Relentless Rats spelen en daarmee een T1-legaal deck?
Ja, maar als je toch zonodig iets leuks wil spelen wat niet mag leek/lijkt mij dat wel leuk. Mss inderdaad een beetje raar bruggetje maarja...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie