beste serie
Moderator: Admins & Moderators
Zo moeilijk is het toch niet? Ik noem een set goed als ie goed gebalanceerd is en het spel interessant maakt. Volgens mij kijkt R&D er ook zo naar. In dat opzicht lijkt Beta mij zeker niet de beste set. Dat is ook niet zo gek omdat ze nog helemaal geen voorbeeld hadden. Ik heb wel gehoord dat Garfield al wist dat sommige kaarten broken waren. Hij dacht dat dat niet zo'n probleem was omdat ze toch rare waren...
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
er werd verwacht dat er binnen 1 playgroup misschien 1 zo'n broken rare te vinden zou zijn, op die manier zouden die kaarten geen bedreiging vormen voor het spel. De realiteit bleek te zijn dat mensen veel meer kochten en dat playgroups meer contact met mekaar zochten, waardoor de redenatie al snel niet meer op ging.
Overigens ben ik het met David eens dat beste niet strikt betekent beste kaarten, maar dat het ook op best ontworpen, of zelfs op beste art kan slaan. Ik heb wel de neiging om als het alleen gaat om beste te gaan voor de beste kaarten. In dat geval is de set waarvan de meeste kaarten banned/restricted zijn in verhouding tot de grote van de set waarschijnlijk de "beste" set.
mazzel
pi
er werd verwacht dat er binnen 1 playgroup misschien 1 zo'n broken rare te vinden zou zijn, op die manier zouden die kaarten geen bedreiging vormen voor het spel. De realiteit bleek te zijn dat mensen veel meer kochten en dat playgroups meer contact met mekaar zochten, waardoor de redenatie al snel niet meer op ging.
Overigens ben ik het met David eens dat beste niet strikt betekent beste kaarten, maar dat het ook op best ontworpen, of zelfs op beste art kan slaan. Ik heb wel de neiging om als het alleen gaat om beste te gaan voor de beste kaarten. In dat geval is de set waarvan de meeste kaarten banned/restricted zijn in verhouding tot de grote van de set waarschijnlijk de "beste" set.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: