Ik vind de mechanics niet super eigenlijk:
Wel aardig, niet schokkend. Maar ik vind het effect op de een of andere manier wel goed bij het plaatje passen.Mechanic A
Put all local enchantment cards in all graveyards that could enchant target creature into play under your control enchanting that creature.
Saai, en ik zie ook nog niet echt hoe je hier iets aan hebt.Mechanic B
You can't lose the game this turn.
Vaag... 1/1 copies? Misschien wel grappig.Mechanic C
As an additional cost to play CARDNAME, sacrifice a creature.
Put NUMBER creature tokens into play that are 1/1 copies of the sacrificed creature.
Weinig interessant.Mechanic D
Target player gains protection from the color of your choice until end of turn.
Een grote Flicker met cantrip? Of zou er nog iets leuks te doen zijn in die extra beurt? Een landje neerleggen wellicht.Mechanic E
Remove all permanents you control from the game. Take an extra turn after this one. At the end of that turn, return to play under their owner's control all cards removed from the game this way.
Combo met Leveler. Zal wel veel mana moeten costen. En is niet echt fun om mee te spelen.Mechanic F
You win the game if there are no cards in your library.
Deze is wel leuk. Zal denk ik ook niet meer dan 1 mana hoeven te kosten.Mechanic G
Copy target activated or triggered ability. You may choose new targets for the copy. (Mana abilities can't be targeted.)
Zul je hier vaak iets aan hebben?Mechanic H
Counter target spell. Search your library for a card with the same name as that spell, reveal it, and put it into your hand. Then shuffle your library.
Moet je ook maar net iets aan hebben. Misschien wel leuk met Duress ofzo... Wel irritant dat je 2 targets moet hebben om hem te kunnen spelen.Mechanic I
Each player chooses a target artifact, creature, enchantment, or land card in an opponent's graveyard. Then each player puts that card into play under his or her control.
Wel aardig als ie niet te veel mana kost. Als ie instant is kun je er ook nog een attacker mee tegenhouden.Mechanic J
Remove target creature from the game and draw cards equal to its power. At the beginning of your next upkeep, return it to play and discard cards equal to its toughness.
Ik ga denk ik voor A of G.
David