Ik ben een t1 raffinity deckje aan het maken, om mee te spelen in ons magic groepje. Ik weet dat raffinity niet echt kans maakt in t1, maar het is ook casual en binnen ons magic groepje is het zeer leuk om te spelen. Ik heb alleen nog wel wat tips nodig.
Misschien maakt het het makkelijker als jullie weten tegen wat voor decks ik speel. Ik speel vaak tegen sligh, white weenie en tps.. White weenie is een makkie, maar sligh is soms wel irritant, vanwege de gorilla shamans die een vriend van mij altijd speelt.
Maar hebben jullie tips om dit deck te verbeteren? het is wel casual en budget, dus echt heel duur mag het niet worden.
Hier is de decklist:
4x Cranial Plating
1x Feldon’s Cane
3x Genesis Chamber
1x Lotus Petal
1x Sol Ring
4x Arcbound Ravager
4x Arcbound Worker
1x Darksteel Colossus
4x Myr Servitor
4x Ornithopter
4x Phyrexian Walker
4x Disciple of the Vault
2x Leonin Elder
3x Ancient Den
3x Glimmervoid
4x Seat of the Synod
1x Tolarian Academy
4x Vault of Whispers
1x Demonic Tutor
2x Braingeyser
4x Thoughtcast
1x Tinker
De bedoeling is dat je je artifacts sact voor ravager, zoals bij elk raffinity deck. Als je dan disciple of the vault hebt liggen, doe je er ook nog schade mee. Als je genoeg artifacts gesact hebt, dan is ravager zo sterk dat je gewoon moet aanvallen en dan win je meestal wel. Verder kan je ook nog zorgen dat je veel artifacts hebt liggen en dan gewoon cranial plating op ornithopter leggen en aanvallen. En je kan nog winnen door tinker/colossus.
Ik heb dat zo gedaan omdat je dan niet elke keer hetzelfde potje krijgt, en het dus ook leuk blijft om te spelen
mvg, erik