het is weer feest op nedermagic.
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
het is weer feest op nedermagic.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou zeggen zie een paar eerdere posts op het forum hier. Iets met Michiel die liever een mana drain die ik uit een repack haalde naar iemand anders zag gaan en iets met inbreuk op privacy. En dat zijn enkelt mijn botsingen.
Michiel is ook echt niet een van de redenen waarom ik op nedermagic blijf komen.
mazzel
pi
ik zou zeggen zie een paar eerdere posts op het forum hier. Iets met Michiel die liever een mana drain die ik uit een repack haalde naar iemand anders zag gaan en iets met inbreuk op privacy. En dat zijn enkelt mijn botsingen.
Michiel is ook echt niet een van de redenen waarom ik op nedermagic blijf komen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
- KingFatass
- Wizard
OMFG, je mag je email adres er niet neer zetten omdat he reclame is, Pi@magicforums.nl is dus reclame.. Typisch Nedermagic...
Hoppa en mijn post is al verwijdert op nedermagic, tjsa het zijn echt een stel zielige stakkers daar, de moderators + michiel...
Ik bedoel ze zien hun taak moderaten echt als werk en nemen het veels te serieus, op het onzinforum merkte ik het ook en toen heb ik ze er maar afgekickt, in dat strenge gezeik heb ik echt geen zin, aarsholtes.. Get a life
Ik bedoel ze zien hun taak moderaten echt als werk en nemen het veels te serieus, op het onzinforum merkte ik het ook en toen heb ik ze er maar afgekickt, in dat strenge gezeik heb ik echt geen zin, aarsholtes.. Get a life
- WrecKage
- Advanced
- Contacteer:
"iets met inbreuk op privacy"pi schreef:Oy,
mazzel
pi
bedoel je zoiets als: hij kijkt naar je Private Messages op nedermagic en speelt informatie door ofzo... dat soort dingen? iemands post lezen?
LawL @ u!