Smilie zal ik vanavond even naar kijken, denk dat deze breder is dan aangegeven of iets dergelijks. Verder zal ik vanavond ook opnieuw de card hack inbouwen.
Google botje heeft gister gezellig alle pagina's van magicforums geindexeerd (28,200 stuks maarliefst). Zo te zien begint het bezoekersaantal al te stijgen dus dat is mooi. Alleen die discussies nog hier
Ik heb het probleem met de inlog gevonden. In de configuratie staat als domein magicforums.nl zonder www. ervoor. Aangezien de meeste mensen inlogden op www.magicforums.nl werd de cookie dus verkeerd gezet, dat ervoor zorgde dat je 2 keer moet inloggen.
En nu moest ik weer 2x inloggen omdat ik geen www ervoor tiep? Het mailtje dat mij vertelt dat hier iets gepost is heeft er trouwens ook geen www voor staan. Zonder www lijkt me toch wel beter.
De enige logische reden die ik kan bedenken betreffende het inlog probleem is dat je ergens van magicforums.nl naar www.magicforums.nl gaat (of andersom). Hierdoor wordt de cookie op het verkeerde domein gezet en is je sessie niet geldig. Dat is echt het enige dat het kan veroorzaken.
@promp!$, Opzich is het wel handig, tenzij je echt wilt dat ik het verander
@David, Dat mailtje bevat nu wel www. ervoor omdat ik dat in de configuratie heb ingesteld
Is het niet handiger om in een .htaccess ofzo in te stellen dat iedereen altijd wordt doorgestuurd naar het domein zonder www ervoor? Die www is toch totaal overbodig?
veel mensen gebruiken www als standaard. De IIS webserver maakt geen gebruik van .htaccess dus daar heb je niet zoveel aan Ik kan wel in de header iets inbouwen dat je redirect als je geen www gebruikt (of wel).