classic goblin/voornamelijk unslaught block!

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

via PM heb je een uitgebreidere uitleg.

Als je goed kijkt zie je dat ik suggesties probeer te geven voor je deck en andere dingen die je kunnen helpen. Mijn idee is dat dit is waar je naar op zoek bent, anders start je toch geen topic in een deck hulp forum? Zie ik dit verkeerd?

mazzel

pi

p.s. je moet echt wel wat beter je best doen om mij boos te krijgen, ik probeer alleen maar te zorgen dat iedereen zich een beetje normaal gedraagt op dit forum, zodat ze elkaar niet beginnen te irriteren. In mijn ogen houdt dat in off-topic posts een beetje beperken en niet flamen, om een paar dingen te noemen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Er wordt aangegeven dat het deck vintage moet zijn. Tegelijk heb ik een opmerking gezien over spelen in Nijmegen. Ik weet uit eigen ervaring dat daar voorheen uitsluitend T2 gespeeld is. Op dit moment eigenlijk niet meer dan Arena.

Het is bij het geven van tips best handig om te weten waarvoor je het deck nodig hebt. Ga je er inderdaad Arena mee spelen? Dan moet je er rekening mee houden dat in een full-powered Vintage formaat het deck ronduit slecht is. Ga je met je vriendjes casual spelen? In dat geval heb je snel geen vrienden meer als je Goblins speelt.

Het is dus makkelijk als je precies beschrijft wat je hiermee wil. Ik wil je best helpen en sporadisch op de fiets springen om je vreselijk in te maken, maar dan moet je wel met meer komen dan dit ;)
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
melancton
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 8:05 pm

Bericht door melancton »

ik speel elke week in nijmegen op zaterdag in moenen... jij?
koop een nintendo wii! Magic is vet..., classic goblin is so poownage!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

melancton schreef:ik speel elke week in nijmegen op zaterdag in moenen... jij?
Ik speelde 1x in de maand in Moenen T2, totdat het toernooi niet meer bezocht werd. Verder kom ik alleen nog in Moenen tijdens de prerelease aangezien de magic-scene voor oude (censuur) zoals ik zich vooral buiten de spellenwinkel afspeelt.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie