verbeterd..., control deck!

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
melancton
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 8:05 pm

verbeterd..., control deck!

Bericht door melancton »

land:
1x tundra.
2x coastal tower.
8x island.
8x plains.

deck:
4x counterspell.
4x thieving magpie.
4x ophidian.
1x swift silence.
2x wrath of god.
4x brainstorm.
1x fact or ficition.
4x prodigal sorcerer.
2x cage of hands.
3x kami of false hope.
2x silver knight.
1x akroma, angel of wrath.
1x aurification.
1x callous appressor.
1x commander eesha.
1x gustcloak savior.
1x dawn elemental.
1x etheral haze.
1x quiet purity.
1x magnivore.

Totaal: 60 kaarten.
Ik heb het deck nu 2 weken, de vorige post was ook van mij trouwens, ik heb wat dingen eruit gegooid en wat nieuwe kaarten erin gedaan... Ik heb ook alweer 2 WOG's besteld dus dat worden er binnekort 4... Heeft iemand nog goede ideeën die ik over het hoofd heb gezien voor dit controldeck?
koop een nintendo wii! Magic is vet..., classic goblin is so poownage!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ten eerste, het was handiger geweest om dit te posten in je andere topic over hetzelfde deck. Dat houdt namelijk de discussie op 1 plek en daarmee overzichtelijk.

Ik zou persoonlijk eerder investeren in een betere mana base, dat was mijn belangrijkste suggestie voor je deck in het andere topic. Ik zou ook zowiezo meer land spelen.

Verder denk ik dat je minder dure beesten wilt spelen, ik neem hierbij aan dat magnivore een typo is en je cognivore bedoelt. Een deck als dit wil zo ongeveer als ie zijn finisher speelt ook genoeg mana hebben om die finisher te beschermen. Als je nu een akroma wil spelen en ook wilt beschermen dan heb je zo'n 10 mana nodig. Hetgeen meer is dan de helft van de landjes in je deck. Je verwacht sommige van je kaarten dus eigenlijk pas rond beurt 25-30 te spelen (dan heb je +/- de helft van je kaarten gezien). Dit is TE laat.

Ik zou hier eerst eens naar kijken als ik jou was.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie