Lijkt me geen groot probleem. Akroma had nauwelijks een impact tijdens Onslaught-T2. Ik denk niet dat dit nu anders zal zijn. Het ding kost veel te veel en is daarom per definitie geschikt voor reanimatie decks. Die doen op het moment ook vrij weinig.pi schreef:Oy,
wie weet hebben ze vooral flashback kaarten in rood, wit en blauw. Maareh, Dragonheart, dat weet jij beter dan ik, zou je nu in type 2 bang zijn van akroma? Nee toch? Ik zie niet echt waarom ze erger zou zijn dan simic sky swallower of zo, maar ik heb al meerdere mensen zich er druk om horen maken.
mazzel
pi
Eerste kaart/mechanic Time Spiral bekent
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- Dragonheart
- Sorcerer
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Ah, er zijn schijnbaar voldoende fans. Hoewel ik meer een Visara-man ben, kan ik daar een beetje begrip voor opbrengen. Het reprinten van de kaart lijkt me verder geen probleem.
Wat ik wel vreemd vind is het grote aantal teruggehaalde mechanics. Dit samen met een mogelijke extra gradatie naast de normale common uncommon en rare vind ik ver gezocht. Voor mij is het een teken dat magic mogelijk zwaarder op zijn retour is dan ik voorheen heb aangenomen. Ik ben dan ook begonnen me in poker te verdiepen.
Wat ik wel vreemd vind is het grote aantal teruggehaalde mechanics. Dit samen met een mogelijke extra gradatie naast de normale common uncommon en rare vind ik ver gezocht. Voor mij is het een teken dat magic mogelijk zwaarder op zijn retour is dan ik voorheen heb aangenomen. Ik ben dan ook begonnen me in poker te verdiepen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
poker is leuk, maar ik denk dat meldingen van dat magic op zijn retour is toch wel redelijk overdreven zijn. Ik denk dat wizards nu gezien heeft dat het terugbrengen van bv cycling en slivers een positief effect heeft gehad en dat ze daarom wat meer tegelijk denken terug te kunnen brengen. Latere series zullen waarschijnlijk weer minder met oude mechanics spelen, omdat wizards altijd de neiging heeft om vrij fanatiek zich aan een thema te houden in 1 block, maar daarna rustiger aan te doen.
mazzel
pi
poker is leuk, maar ik denk dat meldingen van dat magic op zijn retour is toch wel redelijk overdreven zijn. Ik denk dat wizards nu gezien heeft dat het terugbrengen van bv cycling en slivers een positief effect heeft gehad en dat ze daarom wat meer tegelijk denken terug te kunnen brengen. Latere series zullen waarschijnlijk weer minder met oude mechanics spelen, omdat wizards altijd de neiging heeft om vrij fanatiek zich aan een thema te houden in 1 block, maar daarna rustiger aan te doen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
ze hebben aantal nieuwe kaarten op bij mtgsalvations (http://www.mtgsalvation.com/spoiler/time-spiral/):
Knight of the Holy Nimbus ww
Creature - Human Rebel Knight U
Flanking
If Knight of the Holy Nimbus would be destroyed, regenerate it.
2: Knight of the Holy Nimbus can't be regenerated this turn. Only any opponent may play this ability.
2/2
#26?/301
Wipe Away 1uu
Instant U
Split Second (As long as this spell is on the stack, players can't play spells or activated abilities that aren't mana abilities.)
Return target permanent to its owner's hand.
A moment later, nothing remained of the woodbeast but the streaming air of it's displacement.
#94?/301
Walk of Aeons 4uu
Sorcery R
Target player takes an extra turn after this one.
Buyback - sacrifice three islands (You may sacrifice three islands in addition to any other costs as you play this spell. If you do, put Walk of Aeons into your hand instead of your graveyard as part of its resolution.)
#91?/301
Pentarch Paladin 2www
Creature - Human Knight R
Flanking (Whenever a creature without flanking blocks this creature, the blocking creature gets -1/-1 until end of turn.)
As Pentarch Paladin comes into play, choose a color.
{W}{W}, {T}: Destroy target permanent of the chosen color.
Illus. Jim Murray
3/3
Phthisis 3bbbb
Sorcery U
Destroy target creature. The controller of that creature loses life equal to the total of that creature's power and toughness.
Suspend 5: 1{B} (Rather than play this card from your hand, pay 1{B} and remove it from the game with five time counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a time counter. When you remove the last, play it without paying its mana cost.)
Illus. Carl Critchlow
Urza's Factory
Land - Urza's U
{T}: Add 1 to your mana pool.
7, {T}: Put a 2/2 Assembly-Worker artifact creature token into play.
Illus. Mark Tedin
vind wipe away meest toffe kaart van deze maar vind toch dat van wat er al bekent is er veel kaarten zijn die denk ik wel nut hebben, al zullen sommige mischien niet verder komen dan fun/casual.. maar toch, wel leuke kaarten
Knight of the Holy Nimbus ww
Creature - Human Rebel Knight U
Flanking
If Knight of the Holy Nimbus would be destroyed, regenerate it.
2: Knight of the Holy Nimbus can't be regenerated this turn. Only any opponent may play this ability.
2/2
#26?/301
Wipe Away 1uu
Instant U
Split Second (As long as this spell is on the stack, players can't play spells or activated abilities that aren't mana abilities.)
Return target permanent to its owner's hand.
A moment later, nothing remained of the woodbeast but the streaming air of it's displacement.
#94?/301
Walk of Aeons 4uu
Sorcery R
Target player takes an extra turn after this one.
Buyback - sacrifice three islands (You may sacrifice three islands in addition to any other costs as you play this spell. If you do, put Walk of Aeons into your hand instead of your graveyard as part of its resolution.)
#91?/301
Pentarch Paladin 2www
Creature - Human Knight R
Flanking (Whenever a creature without flanking blocks this creature, the blocking creature gets -1/-1 until end of turn.)
As Pentarch Paladin comes into play, choose a color.
{W}{W}, {T}: Destroy target permanent of the chosen color.
Illus. Jim Murray
3/3
Phthisis 3bbbb
Sorcery U
Destroy target creature. The controller of that creature loses life equal to the total of that creature's power and toughness.
Suspend 5: 1{B} (Rather than play this card from your hand, pay 1{B} and remove it from the game with five time counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a time counter. When you remove the last, play it without paying its mana cost.)
Illus. Carl Critchlow
Urza's Factory
Land - Urza's U
{T}: Add 1 to your mana pool.
7, {T}: Put a 2/2 Assembly-Worker artifact creature token into play.
Illus. Mark Tedin
vind wipe away meest toffe kaart van deze maar vind toch dat van wat er al bekent is er veel kaarten zijn die denk ik wel nut hebben, al zullen sommige mischien niet verder komen dan fun/casual.. maar toch, wel leuke kaarten
Stronghold overseer
Nieuwe shadow kaart op MagicTheGathering.com al gezien? Nee? Heel snel kijken dan.
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/af135
Echt een heel goede kaart, je kan hem net zo goed ook nog unblockable geven. Het maakt toch weinig uit. En dan ook nog een leuke ability, ik krijg gelijk mono-black visioenen.
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/af135
Echt een heel goede kaart, je kan hem net zo goed ook nog unblockable geven. Het maakt toch weinig uit. En dan ook nog een leuke ability, ik krijg gelijk mono-black visioenen.