Oy mensies,
als het goed is komt 2 februari planar chaos uit.
mazzel
pi
Planar Chaos: 2 feb
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Planar Chaos: 2 feb
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de tweede set in het time spiral block. Als ze humor hebben doen ze die kaart tussen de "time shifted" kaarten van de set.
mazzel
pi
de tweede set in het time spiral block. Als ze humor hebben doen ze die kaart tussen de "time shifted" kaarten van de set.
mazzel
pi
Ik had volgens mij gelezen dat de timeshifted kaarten uit de tweede set niet uit oude sets zouden komen en ook geen paars symbool zouden hebben.
P.S. Time Spiral zat trouwens ook niet in Time Spiral. Zou de derde set ook naar een kaart genoemd worden?
P.S. Time Spiral zat trouwens ook niet in Time Spiral. Zou de derde set ook naar een kaart genoemd worden?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik kwam speculatie tegen dat de time shifted kaarten van de 2e set kaarten zouden zijn die in een andere kleur zijn gedrukt dan normaal. Zoiets uit hun tegenpool uit een andere wereld, zeg een mirri, cat warrior, maar dan een variant die slecht is (niet als in kwa spelen slecht).
mazzel
pi
ik kwam speculatie tegen dat de time shifted kaarten van de 2e set kaarten zouden zijn die in een andere kleur zijn gedrukt dan normaal. Zoiets uit hun tegenpool uit een andere wereld, zeg een mirri, cat warrior, maar dan een variant die slecht is (niet als in kwa spelen slecht).
mazzel
pi
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Future SightDavid schreef:
P.S. Zou de derde set ook naar een kaart genoemd worden?