Mijn Elf Deckje

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
daan dus
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 08, 2006 1:47 am
Locatie: Maastricht

Mijn Elf Deckje

Bericht door daan dus »

1#Caller of the Hunt
4#Llanowar Elves
1#Gaea’s Herald
1#Citanul Hierophants
2#Elvish Archers
2#Howling Mine
4#Overrun
3#Titania’s Chosen
4#Sylvan Messenger
1#Elvish Bard
3#Wood Elves
2#Seeker of Skybreak
1#Multani’s Acolyte
1#Skyshroud Ranger
4#Priest of Titania
2#Fyndhorn Elves
4#Llanowar Sentinel
16#Forest
4#Elvish Champion

Dat is m dus. Caller of the hunt, Citanul Hierophants en Gaea’s Herald ga ik er zowiezo maar eens uit halen denk ik. Skyshroud ranger misschien dr uit Multani's Acolyte wil ik er wel meer in maar heb ik niet. En in plaats van Elvish Bard zouden een paar Taunting Elves wel beter zijn. Verder tips iemand?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wirewood hivemaster en wirewood symbiote lijken me niet slecht in een deck als deze, wanneer je met overrun wilt finishen. Een paar elfjes met comes into play effecten zoals multani's acolyte, deranged hermit en yavimaya granger zijn ook niet slecht. Sullclamp is natuurlijk ook altijd leuk met tokens.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
melancton
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 8:05 pm

Bericht door melancton »

yo Pi, heb jij een leven, want je zit gwn constant tips te geven bij mensen voor decks, das wel gooewd hoowr :D. Begrijp me niet verkeerd maar moet je ook niet andere dingen doen?
koop een nintendo wii! Magic is vet..., classic goblin is so poownage!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

- graag off-topic reacties beperken tot een eigen topic, bv het off-topic topic, een topic over een deck heeft niks aan een discussie over mijn leven.

- die reacties kosten met 5 min, even rust tussen de hele dag aan mijn scriptie werken, waarmee ik zeer binnenkort mijn studie afrond. Heb jij een leven?

Als je geen reacties geeft die bijdragen aan het huidige topic, dan graag niet in dit topic verder discussieren. Eventuele verdere reacties in deze richting verwijder ik.

@daan dus: heb je iets aan de genoemde suggesties?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
daan dus
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 08, 2006 1:47 am
Locatie: Maastricht

Bericht door daan dus »

Wirewood hivemaster en deranged hermit zijn wel leuke kaarten inderdaad om dan met een overrun te eindigen misschien eens proberen om die ergens vandaan proberen te halen. multani's acolyte is inderdaad wel leuk daar wil ik er ook nog een paar van proberen te krijgen. Maar wat wirewood symbiote doet kan ik misschien beter met seeker of skybreak? En wat yavimaya granger doet kunnen mijn wood elves denk ik toch beter?
Maar leuke tips pi heb er zeker wat aan.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de symbiote heeft 2 voordelen, namelijk dat hij een beurt sneller ligt en dat je zijn nadeel als voordeel kunt gebruiken wanneer je elfjes hebt die je graag opnieuw wilt spelen. Wat je wood elves vooral niet beter kunnen is aanvallen. Het si een afweging wat je het meest nodig hebt, de mana of de extra power.

Is wirewood herald misschien iets?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie