eeeey, vraagje..

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

eeeey, vraagje..

Bericht door a2thej_b »

hoi,

ik heb een vraagje, ik wil een aantal losse kaarten van magic kopen, en vroeg me af of jullie wisten waar ik dat het beste kan doen.

ik heb de site www.cardkingdoms bekeken, maar volgens mij is dat een amerikaanse site...

mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik heb eigenlijk alleen ervaring met Djinn maar ik ben opzich wel tevreden over ze. Je zou ook nog bij http://cardexchange.com kunnen kijken.
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ja djinn ken ik ook, maar daar zijn de meeste kaarten niet meer te koop...
ik zal ff op die site kijken.
bedankt
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

www.vesho.nl heeft mijn voorkeur, over het algemeen goedkoop en goeie kwaliteit, al moet ik wel toegeven dat ze er soms wat door laten schieten.

Tweede keus zou zeker cardexchange zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

pi schreef:Oy,

www.vesho.nl heeft mijn voorkeur, over het algemeen goedkoop en goeie kwaliteit, al moet ik wel toegeven dat ze er soms wat door laten schieten.

Tweede keus zou zeker cardexchange zijn.

mazzel

pi
Wat bedoel je in godsnaam met "Door laten schieten"?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

bijna alles is netjes near-mint, maar hun controle daarop is slechter dan bij bv cardexchange (zoals cardexchange gerund werd dat ik veel met een vand e eigenaren handelde tenminste). Op een paar honderd kaarten en een stuk of wat boosters boxen die ik bij vesho besteld heb heb ik van 5 kaarten klachten gehad omdat ze niet in near mint staat verkeerden, voor 1 kwam bij een volgende deal vervanging. De anderen zijn uit mijn laatste deal met vesho en ze moeten nog reageren op de scans van de kaarten.

Ik heb gehoord dat ik niet de enige ben die wel eens op deze manier problemen heeft gehad met vesho.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Hmm, dat is lastig.. En wat zeggen ze daar zelf over? :|
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de eerste keer kreeg ik de kaart gewoon nog een keer. Over de 2e keer praten we nog. Bij de 2e keer zit ook 1 vrij dure kaart (+/- 10 euro) die niet super veel beschadigd is, dus ben vooral nieuwsgierig of ze aan de hand daarvan nog iets willen doen. Wel zou ik de kaart zelf ex noemen door 1 specifieke beschdiging.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nou, ook de 2e keer handelen ze op zich netjes af, ik krijg 15 euro terug gestort voor die bestelling. Dat zou dan ongeveer de beschadigde kaarten en de verzendkosten zijn voor die bestelling en dat terwijl in de bestelling ook 4 boxen zaten en een flinke stapel losse kaarten.

De communicatie vanaf hun kant valt wel erg tegen. De order in kwestie is geplaatst op 04-10 en het geld dat ze terug storten moet nog bij me binnen komen (vandaag, 28-12, kreeg ik hier een mail over).

Ze zeggen zelf het erg druk te hebben en dat dit de reden is voor gebrekkige communicatie.

Persoonlijk ben ik best wel geduldig en wil ik best de tijd nemen voor zoiets, maar ik kan het me best voorstellen als een ander misschien liever iets meer uit geeft voor snellere service bij problemen. Merk wel op dat die service er uiteindelijk ook bij hun is, maar dat je er dus echt geduld voor moet hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie