Het is waarschijnlijk een domme vraag maar wanneer ik een Cloudchaser Kestrel speel en er is geen enchantment in het spel, kan deze dan gespeeld worden?
Alvast bedankt
vraag i.v.m Cloudchaser Kestrel
Moderator: Admins & Moderators
-
- Expert
-
- Expert
ik wil ook nog ff wat hierover vragen, als je nu een stomp and howl wilt spelen, maar er is geen artifact maar wel een enchatment in play, kan dat dan, volgens mij niet.
en dan nog wat, als je nu 2 artifacts hebt een een enchantment en je speelt stomp en howl, wanneer dan een van de getargete kaarten verdijnt, kun je dan een andere kiezen?
Du simpelweg, als de kaart op de stack is en de target verdwijnt, mag je dan een nieuwe target kiezen?
mzzl
en dan nog wat, als je nu 2 artifacts hebt een een enchantment en je speelt stomp en howl, wanneer dan een van de getargete kaarten verdijnt, kun je dan een andere kiezen?
Du simpelweg, als de kaart op de stack is en de target verdwijnt, mag je dan een nieuwe target kiezen?
mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Je moet een artifact en een enchantment kiezen. Als ik me niet vergis (doe ik nog welles ), kan je hem idd niet spelen nee.
De tweede: targets worden gekozen bij het uitspelen. Je speelt de kaart, kiest targets en dan mag de tegenstander reageren.
Verdwijnt in de tussentijd een van die targets, dan heb je pech gehad en mag je geen nieuwe kiezen.
De tweede: targets worden gekozen bij het uitspelen. Je speelt de kaart, kiest targets en dan mag de tegenstander reageren.
Verdwijnt in de tussentijd een van die targets, dan heb je pech gehad en mag je geen nieuwe kiezen.