~600 kaarten
Moderator: Admins & Moderators
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- evilpoffertje
- Adept
de kaarten zijn in goede staat, geen krasjes of vlekjes (ik had ze in hoesjes toen ik er mee speelde)
anyway, ik wil ook van de kaarten met zilvere symbool kwijt, het zijn er 147.
wat zou ongeveer een redelijk bedrag zijn voor 147 zilveren kaarten bij mn gouden en foil kaarten?
als er iemand geintereseerd is om dat alles voor een fair bedrag te kopen pm me aub, ik woon in Achterveld, dat is een dorpje naast Amersfoort.
anyway, ik wil ook van de kaarten met zilvere symbool kwijt, het zijn er 147.
wat zou ongeveer een redelijk bedrag zijn voor 147 zilveren kaarten bij mn gouden en foil kaarten?
als er iemand geintereseerd is om dat alles voor een fair bedrag te kopen pm me aub, ik woon in Achterveld, dat is een dorpje naast Amersfoort.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de bedragen die genoemd worden klinken niet geheel onredelijk. Misschien dat je 30-35 kunt krijgen voor alles, maar dan houdt het denk ik wel op. Natuurlijk is dit wel nog een klein beetje afhankelijk van extra's zoals dobbelstenen, mappen, hoesjes, etc.
mazzel
pi
de bedragen die genoemd worden klinken niet geheel onredelijk. Misschien dat je 30-35 kunt krijgen voor alles, maar dan houdt het denk ik wel op. Natuurlijk is dit wel nog een klein beetje afhankelijk van extra's zoals dobbelstenen, mappen, hoesjes, etc.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- evilpoffertje
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
waarschijnlijk past het geheel wel in een schoenendoos, als je die goed dicht taped en eventuele loze ruimte opvuld zodat het geheel niet kan schuiven is opsturen goed te doen. Wel moet je er rekening mee houden dat je hier nog wel tussen de 5 en 10 euro kwijt voor gaat zijn.
mazzel
pi
waarschijnlijk past het geheel wel in een schoenendoos, als je die goed dicht taped en eventuele loze ruimte opvuld zodat het geheel niet kan schuiven is opsturen goed te doen. Wel moet je er rekening mee houden dat je hier nog wel tussen de 5 en 10 euro kwijt voor gaat zijn.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- evilpoffertje
- Adept
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- evilpoffertje
- Adept
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- evilpoffertje
- Adept