FF een vraagje (heel erg vreemd) !!!!!!!!!!!!!!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

FF een vraagje (heel erg vreemd) !!!!!!!!!!!!!!

Bericht door GForce »

Gister was ik een toernooi aan het spelen op MTG Online en toen kwam het volgende voor :

-Hij was aan de beurt en speelde Call of the Herd.
-Ik besloot niet te counteren.
-Er kwam een Olifant Token op tafel.
-Ik speelde Repulse op het Token.

en nu komt het.

Toen ik de Repulse speelde kreeg hij de kaart Call of the Herd terug in zijn hand. Toen speelde hij m nog eens voor 3 mana (dus niet voor de flashback kosten) en toen werd alsnog de kaart van de game verwijderd.
Hij dacht ook al dat het niet klopte maar wie hier weet het zeker ?????


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

kijk, call of the herd is een soccery dat ervoor zorgt dat je er een creature krijgt.
Als jij repulse speelt repulse je de creature dan is het wezentje dood want je kan geen token in je hand hebben, dan kan hij niet zijn call of the herd terug nemen en dan weer spellen moet hij zijn flasback hebben gespeeld en leek het jouw dat je een kaart naar zen hand nam, en dacht hij dat de flashback ook 3 was.
Jij moet een bril kopen of hij leren tellen :wink:
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Nee ik denk dat G-force bedoeld dat mtgonline vaag bezig is.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik heb wel meer gehoord, dat er in MOL nogal wat bugs zitten, dit zal er wel weer een zijn dan..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja Petros dit is niet zoals Apprentice dat je alles zelf moet doen, hier dat de computers alles voor je. Maar ik had laats nog iets, toen had ik een Nightscape Familiar liggen en toen kosten de abilities op blauwe kaarten ook een mana minder.

Maar ff over die Repulse op de Call of the Herd die klopt dus niet. Ik dacht eigenlijk zeker dat het niet klopte.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie