Land Destruction, maar anders

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chaosmaster
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 16, 2007 3:10 pm

Land Destruction, maar anders

Bericht door Chaosmaster »

Niet dat ik echt ben vast gelopen tijdens het bouwen van dit denk maar toch... even julli eraad vragen.

"De combo"
Jorael, Empress of Beasts + Sulfurous Blast.

"De bedoeling"
In plaats van al mijn landen om te vormen tot 3/3 creatures (met Jolrael) vorm ik de landen van de tegenstander om die ik dan daar de hel burn met Sulfurous Blast. Wanneer hij zonder land zit is het heel eenvoudig de wedstijd af te maken met een creature zoals Spectral Force

"Decklist"

Land
1 x Fungal Reaches
8 x Moutain
14x Forest

Creatures
3 x Jorael, Empress of Beasts
4 x Vinelasher Kudzu
4 x Scryb Ranger
4 x Llanowar Elves
2 x Spectral Froce

Sorcery
4 x Search for Tomorrow
4 x Mwonvuli-Moss
4 x Stone Rain of 4 x Rift Bolt

Instant
4 x Sulfurous Blast

Enchantment
2 x Earth Surge

Let wel; zolang het kan wil ik dit deck T2 houden...Of je moet het echt ongeloofelijk sterk kunnen maken voor extended :P

Dus wil wil mag effe iets laten weten. :oops:
"Wat is vrede? dat bestaat niet zonder oorlog, oorlog is het gevolg van haat, dat voortvloeit uit angst. Maar zonder angst is er geen hoop, en zonder hoop is er geen toekomst. En zonder toekomst kan er nooit vrede komen."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

is natural affinity niet wat efficienter?

Persoonlijk vind ik kamahl, fist of krosa en goblin sharpshooter leuker voor een effect als dit omdat het herhaaldelijk bruikbaar is. Zowiezo, zou je als je toch alle landjes op wilt blazen niet liever boom // bust spelen? Dat kost je namelijk minder mana en minder kaarten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaosmaster
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 16, 2007 3:10 pm

Bericht door Chaosmaster »

boom // bust blaast ook mijn land op en dat is niet de bedoeling. De bedoeling is om zijn land op te blazen. Maar inderdaad natural affinity is een goede vervanging voor Jorael, Empress of beasts. Maar ik ben aan het denken, het zal waarschijnlijk nog aangepast worden met planar chaos... ik heb volgende week mijn booster boxen :d
"Wat is vrede? dat bestaat niet zonder oorlog, oorlog is het gevolg van haat, dat voortvloeit uit angst. Maar zonder angst is er geen hoop, en zonder hoop is er geen toekomst. En zonder toekomst kan er nooit vrede komen."
Plaats reactie