eey, vraagje
Moderator: Admins & Moderators
eey, vraagje
het forum wordt de laatste tijd niet echt veel meer bezocht vond ik, dus ik dacht laat ik maar weer eens een vraagje stellen (het is wel een serieuse hoor)
ik heb de 'demo' van magiconline gedownload, en daar kwam ik er achter dat ik geen instants kan spelen in mijn tegenstanders beurt als het geen reactie is op een van zijn kaarten. klopt dat?
ik dacht dat dat wel mocht, maar ik heb net een paar oude kaarten gezien en daar staat dan 'interrupt' op in plaats van instant, 'interrupt' wil toch zeggen onderbreking? hierdoor kreeg ik nog meer argwaan.
kan iemand me uitleggen hoe het zit?
mzzl
ik heb de 'demo' van magiconline gedownload, en daar kwam ik er achter dat ik geen instants kan spelen in mijn tegenstanders beurt als het geen reactie is op een van zijn kaarten. klopt dat?
ik dacht dat dat wel mocht, maar ik heb net een paar oude kaarten gezien en daar staat dan 'interrupt' op in plaats van instant, 'interrupt' wil toch zeggen onderbreking? hierdoor kreeg ik nog meer argwaan.
kan iemand me uitleggen hoe het zit?
mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
- system_failure
- Master
Ik weet niet hoe het zit in magic online maar je kunt wel gewoon instants spelen in de beurt van je tegenstander. Alleen moet je wel eerst priority krijgen. Als je tegenstander eerst iets wil spelen dan mag hij dat doen. Interrupts bestonden vroeger (toen de regels nog vaag waren) maar die zijn nu vervangen door instants.
oke,
maar iemand kan dus niet zijn mainfase overslaan, zoals dat bij magiconline wel kan dacht ik, daar kan je als je in je mainfase zit gewoon op oke drukken en je volgende stap begint, dan kan de ander niks doen dacht ik.
maar iemand kan dus niet zijn mainfase overslaan, zoals dat bij magiconline wel kan dacht ik, daar kan je als je in je mainfase zit gewoon op oke drukken en je volgende stap begint, dan kan de ander niks doen dacht ik.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Dat hangt van je instellingen af.. Je kan aangeven dat jij elke keer een bevestiging moet geven, maar kan ook instellen dat je alleen een bevestiging moet geven als de tegenstander wat doet.. Zoiets was het iig.. weet niet precies.. Iig, het is een software-gerelateerd iets..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
ahzo...
Nee, iemand kan dus niet zomaar zijn mainfase overslaan. Als hij bijvoorbeeld toch in ene naar combat overgaat, dan mag jij gewoon "Ho es ff" roepen" en alsnog je ding doen.
Net als dat als de andere speler "go" zegt om de beurt naar jou te laten gaan, dan mag jij ook nog aangeven dat jij eerst nog wat dingen wilt spelen in de ander zijn beurt.
Nee, iemand kan dus niet zomaar zijn mainfase overslaan. Als hij bijvoorbeeld toch in ene naar combat overgaat, dan mag jij gewoon "Ho es ff" roepen" en alsnog je ding doen.
Net als dat als de andere speler "go" zegt om de beurt naar jou te laten gaan, dan mag jij ook nog aangeven dat jij eerst nog wat dingen wilt spelen in de ander zijn beurt.
See reversed side of this posting for disclaimer.
oke, dan doe ik het nog steeds gewoon goed,
het heeft ff geduurd, maar ik denk dat ik nu geen fouten meer maak volgens de spelregels, nog zat tijdens de game natuurlijk
mzzl
het heeft ff geduurd, maar ik denk dat ik nu geen fouten meer maak volgens de spelregels, nog zat tijdens de game natuurlijk
mzzl