Nieuwe Layout??
Moderator: Admins & Moderators
Nieuwe Layout??
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/tf29
Wordt de layout van de nieuwe series zoals Seht's Tiger?
Wat vinden jullie ervan? Mijn eerste reactie was gatver....het gaan steeds meer pokemon kaaten worden
Wat vinden jullie ervan? Mijn eerste reactie was gatver....het gaan steeds meer pokemon kaaten worden
Hokahey - Today is a good day to die
- evilpoffertje
- Adept
Re: Nieuwe Layout??
Denk het niet, zoja dan ben ik genoodzaakt het WotC hoofdkantoor op te blazen.Paraic schreef:http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/tf29
Wat vinden jullie ervan? Mijn eerste reactie was gatver....het gaan steeds meer pok?mon kaaten worden
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
In een van die columns wordt ook al duidelijk aangegeven, dat dez frame alleen gemaakt is om 'de toekomst' aan te duiden. Dit wordt dus niet de nieuwe cardframe. En al helemaal zo snel niet.
Misschien dat ze de frames weer gaan veranderen als het spel 20 jaar bestaat, maar als ze het elke paar jaar gaan doen, dan steken ze zichzelf ermee in de rug..
En zelfs dan nog, uit die column is op te maken dat áls er een nieuwe frame komt, hij er niet uit gaat zien als deze 'futureshifted' kaarten.
Misschien dat ze de frames weer gaan veranderen als het spel 20 jaar bestaat, maar als ze het elke paar jaar gaan doen, dan steken ze zichzelf ermee in de rug..
En zelfs dan nog, uit die column is op te maken dat áls er een nieuwe frame komt, hij er niet uit gaat zien als deze 'futureshifted' kaarten.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- system_failure
- Master
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie ze er gerust voor aan om het wel te veranderen. Al maakt het niet veel uit, nieuw frame of niet we trappen er toch in en kopen de kaarten toch wel. Althans ik wel en ik denk vele met mij.The Quizmaster schreef:In een van die columns wordt ook al duidelijk aangegeven, dat dez frame alleen gemaakt is om 'de toekomst' aan te duiden. Dit wordt dus niet de nieuwe cardframe. En al helemaal zo snel niet.
Hokahey - Today is a good day to die
- evilpoffertje
- Adept