weet iemand verkooppunten van mtg? =dus niet online :)

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
blackstaraj
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 12:18 pm

weet iemand verkooppunten van mtg? =dus niet online :)

Bericht door blackstaraj »

:lol: Hallo allemaal!
Ik ben een redelijk nieuwe beginner ;) eid 2006, en ben begonnen met mijn verzameling via marktplaats waar mensen hun verzameling weg deden :) nu ben ik al een aantal x in Utrecht geweest voor kaarten enzo, maar ik was benieuwd of er nog meer winkels zijn?
ik weet in Utrecht de joker en in Ede het tinennslodaatje,
maar zijn er mensen die nog meer winkels weten?
Ik ga binnenkort weer naar Amsterdam, weet iemand of dat er daar een winkel zit die MTG verkoopt? alle andere winkels zijn uiteraard ook welkom! :D
alvast bedankt!
(A) Gaming Girlz are Not Freaky :P
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

in amsterdam heb je the gamekeeper en vandal com-x voor losse kaarten. Beide zitten redelijk in de buurt van de dam. Verder zijn er zat winkels waar je pakjes kunt krijgen.

Iets verder uit de buurt heb je ook nog een winkel in purmerend, zap-games heet die geloof ik.

Van de genoemde winkels heeft the gamekeeper de grootste voorraad en de meeste kans dat er mensen aanwezig zijn die willen spelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

pi schreef:Oy,

in amsterdam heb je the gamekeeper en vandal com-x voor losse kaarten. Beide zitten redelijk in de buurt van de dam. Verder zijn er zat winkels waar je pakjes kunt krijgen.

Iets verder uit de buurt heb je ook nog een winkel in purmerend, zap-games heet die geloof ik.

Van de genoemde winkels heeft the gamekeeper de grootste voorraad en de meeste kans dat er mensen aanwezig zijn die willen spelen.

mazzel

pi
Vandal com-x heeft al meer dan 4 jaar geen losse kaarten meer, Gamekeeper is er mee aan het stoppen en hebben ook niet zoveel meer. En wat ze hebben is veel te duur.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

:o

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Volgens mij sterven winkels die magic verkopen uit....En daarbij ook een groot gedeelte van magic zelf: zo is het veel moeilijker om nieuwe spelers aan te trekken. Als je in mijn stad kijkt: eerst waren er 2 winkels die magickaarten verkochten (top 1 toys :P en intertoys :P ), en die verkochten alleen boosters!
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Er zijn genoeg lokaties waar boosters en preconstructed decks worden verkocht dat is het probleem niet, het probleem is de winkels die losse kaarten verkopen zijn aan het verdwijnen. Dit is heel makkelijk te verklaren: internet! Je hoeft je stoel niet meer uit om een kaartje te bestellen via een internetwinkel.

Het bespaart gewoon een hoop geld aan ruimte etc. helaas gaat het zo. :(
Plaats reactie