orim lock

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

orim lock

Bericht door system_failure »

niet echt standard legal, kspeel het online casual (mense zien de scepter en vertrekke :P )

4x hallowed fountain
5x island
6x plains
3x azorius chancery
4x adakar wastes

3x iridescent angel
4x akroma, angel of fury

3x mana leak
4x orim's chant
4x rune snag
4x enlighted tutor
4x mystical tutor
4x isochron scepter
4x angel's grace
2x holy day
2x absorb

de bedoeling is om een chant in een scepter te krijgen en dus je vijand van spells spelen en aanvallen te weigeren :P (ik ben gestopt met het te spelen want het is altijd *connection lost* ^^)
p.s.: dit is trouwens op workstation, ik kan die kaarten niet op online of de echte wereld betale
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Mwa... Ik vind het zelf niet zo'n leuk deck, niet super origineel en echt niet leuk om tegen te spelen (ik vind ook niet leuk om ermee te spelen, maar dat is een ander verhaal). Als ik tegen zo'n deck speel op workstation dan ga ik meteen weg, komt omdat ik er notabene erbij zet dat ik voor fun speelt, krijg je van die droogkloten met dragonstorm black lotus enz.
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

ik weet het, ik wou gewoon eens een #$!% combo deck maken, dit was het eerste in men hoofd. Kspeel het niet veel, nu speel ik squirly wrath. Veel leuker :P. En ik weet wat je bedoelt, ik zeg meestal gwoon casual fun, dan krijg ik ene me black lotus moxes en time walks (nu is het casual fun (no p9 or affinity please) :D )
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ok.. En over mws zelf:
Een heleboel decks waar ik tegen speel, zijn idd zo. Erbij zetten dat je geen p9 of tournooi decks wilt krijgen helpt bijna nooit :| (ik speel met een echo deck, zet ik later wel op de site)
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

hmm heb ik niet echt vaak last van, meestal zijn het hele aardige mensen, met gewoon ook niet al te sirieuse decks..
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het deck ziet er eigenlijk ook niet zo heel goed uit, je wint alleen als je je lockt krijgt tegen een aantal decks en dat is het. Lijkt me niet leuk om mee of tegen te spelen.

Mijn ervaring op mws is dat ik alleen speel tegen mensen die ik ken, dus heb er weinig problemen mee.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ja, misschien meer kaarten waarbij je je combo kan opzoeken? Of anders een alternatieve kill. Trouwens de meest ownende combo is nog altijd de scepter+Time Walk :D
Gebruikersavatar
gnat
Master
Berichten: 127
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 12:55 pm
Locatie: Leuven - België

Bericht door gnat »

euhm nee, time walk is een sorcery... voor de scepter heb je een instant nodig 8O
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Dit is ook niet echt een serieus toernooideck. Fundeck ook niet echt vanwege de lock. Echte toernooidecks (ik denk aan extended) kunnen dit deck ook redelijk makkelijk aan, die zullen dus niet snel weggaan. Krosan Grip is erg naar tegen deze lock (mijn extended deck speelt er daarom ook 4).

Akroma, Angel of Fury is natuurlijk ook best erg slecht in een deck zonder rode mana. Ik denk dat het mevrouw Wrath moet zijn.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

dat moest inderdaad wrath zijn ja. :D . maarja, ik wou gwoon een combi deck, mijn andere decks winne weinig maar altijd leuk :D (poison decky, squirrely wrath (squirrel nest + earthcraft ftw ^^, en nog enkele andere zoals tribal ape en white weenie)
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Squirrel Nest + Earthcraft is ook niet echt leuk imo.
Squirrel Nest + Death Match dat vind ik leuk, maar winnen.... ach dat hoeft van mij ook niet zo perse in casual.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

wat is deathmatch? En eigelijk is het niet echt gefocused rond the infinitive combo, die komt soms eens langs maar voor de rest is het met hermit's en coats of arms enzo :P
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

deathmatch?

Persoonlijk vind ik winnen in casual ook leuk eigenlijk. Vooral multiplayer, des te meer mensen, des te beter. Maar aan de andere kant is combo dan wel ene heel makkelijke manier om te winnen en dat spreekt me dan weer ergens niet aan. Al heb ik dan wel weer de neiging om ergens in mijn deck te proberen een combo te verstoppen. Dit heeft dan weer als resultaat dat ik naar de combo toe begin te spelen en uiteindelijk alsnog eigenlijk een combo deck speel.

Ik denk dat je aan de ene kant wilt winnen en aan de andere kant lol wilt hebben en er tussen die 2 een soort haat/liefde verhouding zit.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie