Mono Black Control
Moderator: Admins & Moderators
Mono Black Control
4 Duress
4 Chainer's Edict
3 Innocent Blood
3 Mutilate
3 Phyrexian Arena
2 Haunting Echoes
4 Diabolic Tutor
3 Corrupt
3 Soul Burn
1 Yawgmoth's Agenda
2 Engineered Plague
1 Planar Portal
1 Mind Sludge
--
34
4 Cabal Coffers
22 Swamp
--
26
2 Yawgmoth's Agenda
1 Mind Sludge
1 Persecute
1 Phyrexian Arena
3 Skeletal Scrying
4 Slay
Als iemand vragen heeft plaats ze dan maar.
GFORCE
4 Chainer's Edict
3 Innocent Blood
3 Mutilate
3 Phyrexian Arena
2 Haunting Echoes
4 Diabolic Tutor
3 Corrupt
3 Soul Burn
1 Yawgmoth's Agenda
2 Engineered Plague
1 Planar Portal
1 Mind Sludge
--
34
4 Cabal Coffers
22 Swamp
--
26
2 Yawgmoth's Agenda
1 Mind Sludge
1 Persecute
1 Phyrexian Arena
3 Skeletal Scrying
4 Slay
Als iemand vragen heeft plaats ze dan maar.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- kalimero
- Advanced
- Contacteer:
mono zwart
ik zou er toch wel 2 tot 4 nantuko shade in doen...
What would you like first ? the insult or the injury ?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
een vriend van me heeft een tijd met een bijna mono zwart deck (alleen wit extra voor death grasp) gespeeld samen met de crystal quarry en last stand, niemand verwachtte het en hij scoorde best hoog op tournooien: meestal in de top 3. Dit was wel voor torment uit kwam, en ik geloof zelfs voor odeysey. In ieder geval was het het een leuk en goed deck om mee en tegen te spelen. Ik kan je zeker de quarry en de stand aanraden, maar vergeet niet dat de stand nutteloos wodt als er geen creature is om te targeten.
mazzel
pi
een vriend van me heeft een tijd met een bijna mono zwart deck (alleen wit extra voor death grasp) gespeeld samen met de crystal quarry en last stand, niemand verwachtte het en hij scoorde best hoog op tournooien: meestal in de top 3. Dit was wel voor torment uit kwam, en ik geloof zelfs voor odeysey. In ieder geval was het het een leuk en goed deck om mee en tegen te spelen. Ik kan je zeker de quarry en de stand aanraden, maar vergeet niet dat de stand nutteloos wodt als er geen creature is om te targeten.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
1. Hoezo is die nutteloss als je geen creatures kunt targetten. Het gaat om 2 damage aan Target player voor elke swamp die jij hebt dus daar komt geen creatures aan te pas.
2. Waarschijnlijk was Odyssey toen wel al uit andere kan hij Quarry namelijk niet spelen.
GFORCE
2. Waarschijnlijk was Odyssey toen wel al uit andere kan hij Quarry namelijk niet spelen.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!