Goeiemiddag nog eens,
ik heb veel groene en witte kaarten.
ik zou graag verschilende decks willen maken van 1 kleur.
kan er iemand zeggen op wat ik me moet baseren?
ik heb gisteren een groene deck gemaakt met goedkope flyings en creatures die ik kan oppompen (bv killer bees)en enkele elven die telkens 2 mana bijgeven of me toelaten 2 landen te untappen. daarbij zitten ook instants van +3+3 en +4+4.
dus een deck met goedkope creatures en veel instants voor op te pompen.
Heeft er iemand nog suggesties?
ik heb veel witte kaarten die de creatures van de tegenstander kan vastzeten (bv: cannot attack or block, pay 3 for attacking, remains tapped,...) dus daarvan zal ik er ook eentje maken.
Alvast bedankt voor de suggesties.
mvG
groene deck
Moderator: Admins & Moderators
ligt eraan tegen wat je speelt als je anticreature enchantments wilt gebruiken.(als de ander geen creatures heeft zijn die namelijk nogal nutteloos)
je zou inderdaad een snel deck met flyings kunnen amken en die oppompen met bepaalde kaarten. als de ander beesten heeft die jou flyings blokken kun je enchantments als pacifism gebruiken.
mzzl
je zou inderdaad een snel deck met flyings kunnen amken en die oppompen met bepaalde kaarten. als de ander beesten heeft die jou flyings blokken kun je enchantments als pacifism gebruiken.
mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou vooral eens even neerzetten wat je nu eigenlijk speelt. Het is nogal moeilijk om suggesties te doen als je niet eens een idee hebt van wat iemand precies speelt.
mazzel
pi
ik zou vooral eens even neerzetten wat je nu eigenlijk speelt. Het is nogal moeilijk om suggesties te doen als je niet eens een idee hebt van wat iemand precies speelt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.