snel beesies krijgen.
Moderator: Admins & Moderators
snel beesies krijgen.
Heeft hier nog nooit iemand de combo Aluren - Necropotence gespeeld?
Schitterende combo! Ik heb ooit een deck gehad met deze combo. Vol met jolrael's Centaurs, river boa's en hypnotic specters. Top it off met een overrun en je tegenstander ligt in de kreukels!
Schitterende combo! Ik heb ooit een deck gehad met deze combo. Vol met jolrael's Centaurs, river boa's en hypnotic specters. Top it off met een overrun en je tegenstander ligt in de kreukels!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ja, ik snap wat de kaarten doen, maar wat is de combo?
Waarom zijn die kaarten samen beter dan elk van de kaarten apart.
Aluren, cavern harpy en wirewood savage bijvoorbeeld is een combo omdat je dan opeens je hele deck in je hand hebt. Wat jij hier doet is gewoon de kaarten gebruiken. Op die manier is een mountain en lightning bolt ook een combo.
mazzel
pi
Aluren, cavern harpy en wirewood savage bijvoorbeeld is een combo omdat je dan opeens je hele deck in je hand hebt. Wat jij hier doet is gewoon de kaarten gebruiken. Op die manier is een mountain en lightning bolt ook een combo.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Zo had ik het nog niet bekeken! Iig excuses voor het plaatsen van géén combopi schreef:Oy,
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
sommige mensen zijn hierover kritischer dan anderen. Ik zou zelf iets pas een combo noemen als 2 kaarten samen iets speciaals doen. Veel anderen vinden het al genoeg als ze samen goed zijn.
Ik zou dit het verschil tussen combo en synergie noemen.
mazzel
pi
sommige mensen zijn hierover kritischer dan anderen. Ik zou zelf iets pas een combo noemen als 2 kaarten samen iets speciaals doen. Veel anderen vinden het al genoeg als ze samen goed zijn.
Ik zou dit het verschil tussen combo en synergie noemen.
mazzel
pi
-
- Adept
-
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
misschien ook wel een combo, maar nog niet heel erg inderdaad. Als je nou bv een gating creature zoals horned kavu of zoiets als whitemane lion toe zou voegen en daardoor je hele deck zou rapen, zou ik meer geneigd zijn het een combo te noemen.
mazzel
pi
misschien ook wel een combo, maar nog niet heel erg inderdaad. Als je nou bv een gating creature zoals horned kavu of zoiets als whitemane lion toe zou voegen en daardoor je hele deck zou rapen, zou ik meer geneigd zijn het een combo te noemen.
mazzel
pi
-
- Expert
- Sengir Vampire
- Expert
ik zag een "combo" Aluren - Necropotence staan ik zou hem dan zelf veranderen in Aluren - Recycle werkt veel beter deze gebruikte ik op deze manier in mijn Overrun deck dan kost het je ook geen levenspunten oja en Snake Basket werkt er ook leuk bij. heb je ook nog wat aan je mana en dan weet je cker dat het met Overrun in 1 aanval over en sluiten is. en om er dan voor te zorgen dat je tegenstander hier niks tegen kan doen City of Solitude.
beetje lomp ik had iets verder moeten lezen, lichte schaamte (keep in mind, Tempest was mijn laatste serie)
beetje lomp ik had iets verder moeten lezen, lichte schaamte (keep in mind, Tempest was mijn laatste serie)
Magic is just an Illusion.
My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
My Inner Child Is A Mean Little F#cker.