Nieuwe witte deck
Moderator: Admins & Moderators
Nieuwe witte deck
Goeiemiddag,
heb een nieuw deckje samengesteld:
heb enkel enchantments die flying creatures worden als tegenstander een creature speelt. Heb redelijk wat enchantmetns die versterken en zeer veel die tegenstander stil leggen (arrest; pacifism; ...)
Dan heb ik er Mesa enchantress insteken. Dus ik kan praktisch elke beurt 1 of 2 kaarten extra nemen.
dus als ik in begin van beurt geen land had, ben ik er vrij zeker van dat ik met Mesa Enchantress er wel eentje heb.Dan heb ik ook nog Celestial Ancient.
Nu nog een vraagje, ik heb opal titan, maar kbegrijp niet goed wat die kan.
Voor de rest nog wat flyings, geen instants en geen sorcerys en geen artifacts.
heb een nieuw deckje samengesteld:
heb enkel enchantments die flying creatures worden als tegenstander een creature speelt. Heb redelijk wat enchantmetns die versterken en zeer veel die tegenstander stil leggen (arrest; pacifism; ...)
Dan heb ik er Mesa enchantress insteken. Dus ik kan praktisch elke beurt 1 of 2 kaarten extra nemen.
dus als ik in begin van beurt geen land had, ben ik er vrij zeker van dat ik met Mesa Enchantress er wel eentje heb.Dan heb ik ook nog Celestial Ancient.
Nu nog een vraagje, ik heb opal titan, maar kbegrijp niet goed wat die kan.
Voor de rest nog wat flyings, geen instants en geen sorcerys en geen artifacts.
-
- Adept
Opal Titan wordt een monster als een opponent een enchantment speelt.
Zo heb je bijvoorbeeld ook hidden spider
Als zo'n enchantment eenmaal een monster is dan blijft het ook een monster.
Zo heb je bijvoorbeeld ook hidden spider
Als zo'n enchantment eenmaal een monster is dan blijft het ook een monster.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Als je tegenstander bijvoorbeeld een groene spell speelt, dan wordt jouw beest een Creature - Giant met Protection from Green.
Als je tegenstander een multicololored spell speelt, bvb wit-blauw-zwart, dan wordt jouw beest een Creature - Giant met Protection from White, Blue en Black.
Als je tegenstander een multicololored spell speelt, bvb wit-blauw-zwart, dan wordt jouw beest een Creature - Giant met Protection from White, Blue en Black.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
-
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het is eventueel mogelijk om een spell met alleen blauwe mana te spelen die toch meer kleuren heeft. Kijk hiervoor naar de kleuren van de kaart, meestal de mana cost, maar niet altijd, zoals bv transguild courier. De titan krijgt iig protection van de kleuren van de spell.
mazzel
pi
het is eventueel mogelijk om een spell met alleen blauwe mana te spelen die toch meer kleuren heeft. Kijk hiervoor naar de kleuren van de kaart, meestal de mana cost, maar niet altijd, zoals bv transguild courier. De titan krijgt iig protection van de kleuren van de spell.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
da's altijd relatief. Het is geen kaart waar ik persoonlijk mee zou spelen, maar van de sleeper enchantments is het een van de betere.
mazzel
pi
da's altijd relatief. Het is geen kaart waar ik persoonlijk mee zou spelen, maar van de sleeper enchantments is het een van de betere.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.