Goeiemiddag allen,
ik speel momenteel met groen. maar hoe kan je snel veel mana verkrijgen? ik heb elfjes die 2 mana geven, elfjes die 2 landjes untappen, wat elfjes die 1 mana geven.
kwil graag een wurm-deck maken. En aangezien dat allemaal dure creatures zijn, wil ik snel veel mana opbouwen.
Alvast bedankt voor de hulp.
grtz
veel mana krijgen
Moderator: Admins & Moderators
allereerst zou ik proberen mana versnellende beestjes te krijgen, birds of paradise, Llanowar elves, dat soort beestjes.
ten tweede, kun je ook signets proberen. dit zijn artifacts die mana geven. je kan ook de moxen pakken, maar ik denk niet dat dat in jouw budget mogelijk is.
ten tweede, kun je ook signets proberen. dit zijn artifacts die mana geven. je kan ook de moxen pakken, maar ik denk niet dat dat in jouw budget mogelijk is.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
channel
tinder wall
elvish spirit guide
wall of roots
gaea's craddle
Maareh, als er echt goede manieren zouden zijn om heel snel de mana te krijgen die je nodig hebt voor een wurm, dan zou iedereen alleen maar grote beesten spelen. Ga er vanuit dat er altijd wel werk in gaat zitten voor je flink wat mana hebt.
mazzel
pi
channel
tinder wall
elvish spirit guide
wall of roots
gaea's craddle
Maareh, als er echt goede manieren zouden zijn om heel snel de mana te krijgen die je nodig hebt voor een wurm, dan zou iedereen alleen maar grote beesten spelen. Ga er vanuit dat er altijd wel werk in gaat zitten voor je flink wat mana hebt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
skystormer
- Adept
priest of titania Moet je wel lekker wat elfs spelen.